Autor:
Data zakupu usługi: 13 sierpień 2011 Pisemny: 24 sierpień 2011 |
|
Biuro podróży: Anex Tour Туроператор (Kijów) Typ usługi: авиаперелёт |
Cześć! Teraz opowiem wam o tym, jak polecieliśmy do Turcji z touroperatorem Anex Tour i UTAir. Nasz lot był zaplanowany na 3:55, a odlecieliśmy o 11:50...
To był "piękny" początek tak długo wyczekiwanych wakacji! Lot był opóźniony o 8 godzin!!!
Lot był opóźniony najpierw o 5:40, potem o 6:40, 8:00 io 12:00! Gdy lot został przełożony na godzinę 12:00 o godzinie 8 rano, pasażerowie zbuntowali się i „usiedli” na przedstawiciela firmy UTAir z żądaniem zrobienia czegoś w celu znalezienia innego samolotu. Okazuje się, że samolot nie wystartował nawet z Turcji poprzedniej nocy z powodu awarii systemu nawigacyjnego...
Zarówno linia lotnicza, jak i być może Anex Tour wiedziały o tym, ale nikt nie zadał sobie trudu, aby od razu zacząć szukać zamiennika dla tego samolotu, aby ludzie odlecieli na czas na wakacje i nie stracili przez jakiś czas płatnego czasu w Turcji na lotnisku. Terminal lotniska Boryspol !!!
Przedstawiciel Anex Tour pojawił się raz, a potem natychmiast zniknął w nieznanym kierunku!
Zamiennik Boeinga 737, który według przedstawiciela linii lotniczej jest jedynym, jakim dysponuje UTAir, znalazł się dopiero o 10 rano… A był to jakiś samolot Mac Douglas z 1986 roku wyprodukowany przez inną firmę linia lotnicza!
Ale dzięki Bogu wszystko poszło dobrze i wylądowaliśmy na lotnisku w Antalyi o 14:10.
Zdecydowanie odradzam korzystanie z usług UTAir i wyciąganie wniosków na temat jakości partnerów Anex Tour i ich troski o swoich klientów, czyli nas, urlopowiczów!
Kto nam zapłaci za 8 godzin straconego pobytu w hotelu i czy zapłacą, dopiero się okaże!