Autor:
Data zakupu usługi: 20 sierpień 2018 Pisemny: 01 styczeń 2019 |
|
Biuro podróży: Anex Tour Туроператор (Kijów) Typ usługi: пакетный тур |
20 sierpnia 2018 r. podpisaliśmy z moim przyjacielem umowę z AnexTour. 21 września poleciał do Hurghady I z walką! zameldował się w hotelu MINAMARK w Hurghadzie. Personel hotelu chciał wziąć od nas pieniądze za pokój, za który zapłaciliśmy. Nie dawaliśmy pieniędzy. 23 września wyjechaliśmy na cały dzień na wycieczkę. Przyjechaliśmy przed obiadem, a po kolacji chcieliśmy pójść na zakupy do miasta. Próbuję otworzyć walizkę, a pies na walizce zostaje w mojej ręce, czyli jest zepsuty. Jestem w walizce i nie ma telefonu I pieniędzy w portfelu. Walizka z zamkiem cyfrowym w zamkniętym pokoju. To znaczy czekali, aż pojechaliśmy na wycieczkę, weszli do naszego pokoju, rozbili walizkę, A to nie było łatwe, I oczyścili nas. Skontaktowaliśmy się z recepcją i natychmiast zadzwoniliśmy do naszego przewodnika Ahmeta, przedstawiciela Anekstur. Przewodnik powiedział, że przyjedzie następnego dnia rano, a hotelowa ochrona, twierdząc, że mają taką procedurę, przeszukała nasz pokój I grzebała w NASZYCH PRZEDMIOTACH. Przewodnik poszedł następnego ranka, ale nie chronił naszych interesów, a raczej chronił interesy hotelu?. Od innych turystów dowiedzieliśmy się, że po zmianie dyrekcji hotelu kwitnie kradzież, a nasz przewodnik dzieli się. Wszyscy są zaangażowani, od sprzątacza pokoju po szefa ochrony w hotelu, który zaganiał nas na plażę. Nasz przewodnik generalnie powiedział nam, że nie należy wzywać POLICJI, bo zrujnujemy wakacje i zostaniemy zawiezieni na miejsca. Naprawdę go słuchaliśmy. I tak dzwoniliśmy na POLICJĘ. Nikt nas nie zabierał na miejsca. Przyjechał prokurator, rozmawialiśmy z nim i zabraliśmy osobisty telefon, aby zapewnić nam bezpieczeństwo. Bardzo boją się policji. Jeśli coś takiego ci się przydarzy, NATYCHMIAST DZWOŃ NA POLICJĘ NIE SŁUCHAJ NIKOGO. Przewodnik w ogóle nas nie chronił, a jedynie niegrzeczny i nerwowy. Jak bardzo żałujemy, że nie od razu zadzwoniliśmy na POLICJĘ, ale wysłuchaliśmy tego przedstawiciela AnexTour, któremu płaci się pieniądze I niemałe za swoją pracę. Sejf w pokoju nie działał i wielokrotnie prosiliśmy o jego naprawę. To jest ich cecha - zepsuty sejf. Ogólnie resztę zepsuło ciągłe starcie z przewodnikiem, a potem z hotelem. Po przybyciu do domu wysłaliśmy wniosek do AnexTour, na który nadal nie otrzymaliśmy odpowiedzi. Chcemy pozwać AnexTour, ale nie wiemy od czego zacząć.