Autor:
Data zakupu usługi: 15 listopad 2017 Pisemny: 08 grudzień 2017 |
|
Biuro podróży: Anex Tour Туроператор (Kijów) Typ usługi: пакетный тур |
O zmianie godziny odlotu ostrzegaliśmy nie dzień, a cztery godziny przed odlotem.
Lot był opóźniony o ponad pięć godzin (zamiast 15.00 wystartowali o 20.50).
Trasa od 1 do 7 grudnia okazała się trasą w dniach 2-7 grudnia.
Kto rekompensuje skradziony dzień odpoczynku? Przyjrzyjmy się oficjalnym odpowiedziom firmy anex tour i przewoźnika - azur air. Napiszę wynik.
Przewodnik hotelowy jest niekompetentny. Cała jego praca polega na sprzedawaniu ci droższych wycieczek. Nie wie nic o tych miejscach, które nas interesują (interesowały nas źródła siarkowodoru).