Autor:
Data zakupu usługi: 19 marta 2017 Pisemny: 15 może 2017 |
|
Biuro podróży: Anex Tour Туроператор (Kijów) Typ usługi: пакетный тур, авиаперелёт |
Odpoczywaliśmy w Egipcie, Hurghadzie, przez Anex Tour, 30.04. do 14.05.2017. Musiałem odbyć wycieczkę przez Anex, ponieważ ma on monopol na hotel na Ukrainie, który mnie interesuje. Mają własną linię lotniczą AzurAir. Zarejestrowali dla siebie w umowie z aneksem prawo do przesunięcia godziny odlotu w ciągu jednego dnia, jak im odpowiada, bez kar. Wszystkie nasze linie czarterowe wybierają najtańsze terminy lotów dla obsługi lotniska. Odkładają czas, jeśli znajdą jeszcze tańsze „okno”. Ale zawsze miałem te transfery w ciągu + - 4 godzin (latałem przez innych touroperatorów). Tym razem skontaktowałem się z aneksturem. Wyjazd z Kijowa został przełożony 12 godzin później, kiedy było już za późno, by odmówić im usług i np. kupić bilety na własną rękę. Potem kolejne 40 minut spóźnienia. Wylot z Hurghady został przełożony o kolejne 2 godziny wcześniej, był już niewygodny. Po transferze musiałem opuścić hotel o 4:25. W sumie linia lotnicza Anekstura „optymalizując” swoje koszty ukradła mi ponad 16 godzin płatnego urlopu w hotelu. Przed wyjazdem na wakacje, gdy okazało się, że wyjazd został przesunięty o 12 godzin, dyrektor mojego biura podróży napisał list do menedżerów Aneks z prośbą o wyjaśnienie takiego odroczenia i poszukanie bardziej akceptowalnej opcji wyjazdu. Menedżerowie nie raczyli odpowiedzieć nawet na formalną odpowiedź.