Autor:
Data zakupu usługi: 05 listopad 2019 Pisemny: 11 listopad 2019 |
|
Biuro podróży: Anex Tour Туроператор (Kijów) Typ usługi: пакетный тур |
Wybraliśmy się z Anex Tour do Hurghady do hotelu Hawaii Le Jardin w październiku 2019 roku. Kilka słów o dyktatorskich skłonnościach przewodnika hotelowego o imieniu Isa. Przyjechaliśmy późnym wieczorem, przewodnik w autobusie ściśle kazał wszystkim być na spotkaniu o 8-50 rano następnego dnia. Rano kolejny telefon do pokoju – koniecznie wszyscy członkowie rodziny z paszportami, biletami, voucherami. Wszyscy przyjechali z dziećmi i rzeczami plażowymi. 90% informacji dotyczyło pilnej potrzeby wykupienia wycieczki do Anex Tour. Turyści, którzy nie wybierali się na wycieczki, poprosili ich, aby poszli na plażę. Na co Isa surowo zażądała „szacunku” i powiedziała, że „będzie dobry z dobrymi, a zły ze złymi”. Wszystko to trwało półtorej godziny. Dzieci nie wiedziały, co ze sobą zrobić. Następnie zaczęli wypełniać ankiety. Zajęło nam 2 minuty. Ale nie można było od razu przekazać kwestionariusza i vouchera. Isa powiedziała, że ci, którzy kupują wycieczki, najpierw wynajmą. A jeśli ktoś dzisiaj nie przekaże voucherów, to przy wyjeździe będzie miał problemy z przelewem. W rezultacie Anex Tour, reprezentowany przez dzielną przewodniczkę Isę, ukradł nam 3 godziny czasu pierwszego dnia. W następnych dniach, gdy spotykał się na sali, odwrócił się i nie przywitał. Może taka jest polityka samego Anex Tour – jeśli nie kupujesz od nich wycieczek – nie jesteś przyjacielem, ale wrogiem? Nawiasem mówiąc, uwagi, które zostawiliśmy przewodnikowi na naszym pokoju, nie zostały wyeliminowane do końca naszego pobytu.