Recenzja biura podróży Anex Tour Туроператор (Dniepr)

Firma nie ma znaczenia, ludzie się liczą

Autor:
Data zakupu usługi: 26 wrzesień 2021
Pisemny: 11 październik 2021
5.0
Biuro podróży: Anex Tour Туроператор (Dniepr)
Typ usługi: пакетный тур

Od 28 września wybraliśmy się na wycieczkę do Mars Alam na 10 nocy, hotel Sataya Resort Mars Alam 5 * I nie uwierzycie po stronie ukraińskiej, ale nie ma pytań ze słowa W OGÓLE. Szybko, szybko, w czym mogliby pomóc, co mogliby zasugerować.

Korzystając z okazji bardzo chcę podziękować jednej osobie w Egipcie, jest on hotelowym przewodnikiem, nie wiem który, ma na imię Hesham, bardzo nam pomógł.

W porządku, przyjechał, spotkał się / załatwił, bez pytań. Rano spotkanie z przewodnikiem hotelowym, który nazywa się Ahmed Amer. nie jesteśmy obywatelami Ukrainy, ale lecieliśmy z Kijowa i musieliśmy wracać tą samą drogą. Z góry powiedzieliśmy przewodnikowi, że nie jesteśmy obywatelami i zapytaliśmy, co musimy wyjechać, miał wszystko „harasho” i „harasho”, my zadecydujemy o wszystkim, powiem w razie potrzeby. Kupiliśmy od niego 3 wycieczki, czy to drogie, czy nie, ale daliśmy 450 $ od dwóch, zrozumiałe jest, że każdy powinien zarabiać.

Nie ma pytań o wycieczki, wszystko jest tradycyjne, rosyjskojęzyczni przewodnicy, każdy ma ekskluzywne maści, kawę, herbatę itp. krótki jak zawsze.

Bajka arabska zaczęła się 8 października o godzinie 5-50 rano na lotnisku Mars Alam, kiedy powiedziano żonie, że jest usuwana z lotu, ponieważ musi zrobić PCR, a jej świadectwo krowy nie było z tymi szczepionkami . Nie ma połączenia, nikt nie huczy po rosyjsku, niemiecku z takim samym sukcesem, przewodnik już wyparował, do końca rejestracji 30 minut.

Przypadkowo zobaczyliśmy przewodnika Anex Tour, przywiózł swoją grupę i zamierzał odejść, dość dobrze rozumiał rosyjski, od razu poprosiłem o przepustkę Wi-Fi, zdając sobie sprawę, że podróż może zająć dużo czasu, natychmiast połączyłem się z roamingiem KyivStar. Wyjaśnili sytuację, osoba próbowała pomóc, było mało czasu i była nadzieja, że ​​ChRL zdąży na lot, w skrajnych przypadkach był inny lot o 9-30 do Kijowa, tego samego przewoźnika. Przewodnik wziął taksówkę, a ja i moja żona pojechaliśmy do szpitala, zrobili test, ale spóźniliśmy się na lot. Następny lot również odmówił przyjęcia nas. Zadzwoniliśmy do naszego agenta na Ukrainie, była tylko jedna możliwość powrotu do hotelu i czekania na kolejny lot, zakwaterowanie i bilety na własny koszt, a kolejny był dopiero w poniedziałek 11 października.

Więc ten człowiek, nazywał się Hesham, pomógł nam kupić bilety na ósmy lot z Hurghady do Żulian, nie tylko w formie elektronicznej, ale i drukowanej. Pomógł odebrać taksówkę, w towarzystwie telefonu do samego wyjazdu, nawet zaproszonych gości, ale nie byliśmy na to przygotowani.

Ale jego kolega, nasz przewodnik hotelowy Ahmed Amer, kiedy się z nim skontaktowaliśmy, powiedział, że jest bardzo zadowolony z tego, co się stało i poprosił, aby nie narzekać na niego. Na bilety, transfery, testy itp. daliśmy ponad połowę kosztów wycieczki, jasne jest, że nie można zwrócić pieniędzy, pocieszeniem jest to, że w każdej sytuacji są ludzie, którzy mogą ci pomóc i zawsze są gnojki, przez które można dostać i nie tylko na wydatki.