Autor:
Data zakupu usługi: 07 czerwiec 2019 Pisemny: 03 wrzesień 2019 |
|
Biuro podróży: Anex Tour Туроператор (Kijów) Typ usługi: пакетный тур |
Korzystaliśmy z przedstawicielstwa biura podróży w Zaporożu. Trasa dobrze się odebrała, wszystko zostało wyjaśnione i opowiedziane. Rejestracja, przelot, spotkanie na lotnisku, zameldowanie w hotelu, wszystko jest cudowne. W drodze do hotelu przewodnik oprowadził krótką wycieczkę. Przewodnik hotelowy pomógł najlepiej, jak mógł.
Chciałbym powiedzieć o negatywnych wrażeniach z trasy Anex. Odbyliśmy potrójną wycieczkę (góra, plantacja oliwek, oceanarium), przewodnik hotelowy i przewodnik opisali wycieczkę w całej okazałości, opowiedzieli, jakie mieliśmy szczęście, w wyniku czego przewodnik nie był nikim, nie mógł naprawdę powiedzieć wszystko o Kirish, Kemer, coś niewyraźnie krótkiego o 10 minut, zabrano nas na farmę oliwek na 2,5 godziny. Przez dwie godziny okrążaliśmy przedmieścia Kemer w poszukiwaniu drogi. Powiedz mi po co wysłać przewodnika i kierowcę, którzy nie znają drogi, a najsmutniejsze jest to, że przewodnik cały czas milczał i nie udzielał żadnych wyjaśnień.
Wycieczka na plantację oliwek była negatywna, wszyscy byli wściekli.Późnym wieczorem dotarliśmy do Oceanarium, zmęczeni, wściekli, dzieci nie były już na wycieczce, wszyscy spóźnili się na obiad i prawie wyszli z głodu. Chciałbym, żeby wycieczka Anex przynajmniej jakoś zareagowała na tę podróż, ale przewodnik hotelowy tylko wzruszył ramionami i obiecał zgłosić się do kierownictwa. Od razu powiem, że szanująca się firma próbowałaby naprawić ten incydent, ale nie, prawdopodobnie uznali tę sytuację za normalną.