Autor:
Data zakupu usługi: 04 lipiec 2018 Pisemny: 05 lipiec 2018 |
|
Biuro podróży: Anex Tour Туроператор (Kijów) Typ usługi: пакетный тур |
Wybrałem wycieczkę 6 dni przed wyjazdem, czekałem na potwierdzenie rezerwacji hotelu TRZY DNI, o rezerwacji poinformowali we wtorek wieczorem, wyjazd od piątku do soboty (PYTANIE CZY NIE MOŻNA BYĆ TAK SZYBCIEJ). Zapłaciłem od razu następnego ranka i tego samego dnia, dowiedziawszy się o regularnych opóźnieniach i fatalnym stanie floty przewoźników lotniczych, z którymi pracuje firma, postanowiłem zrezygnować z wycieczki, ale jak się okazało, nie było to już możliwe . AZUR AIR realizuje przewozy lotnicze, w tej firmie są tylko 3 deski na kilka lotów, z których jedna ma 27 LAT, a dwie pozostałe 17-18 lat. Przewoźnik lotniczy posiada na stronie oficjalne informacje o problemach z lotami z przyczyn technicznych w wyniku awarii podczas poprzedniego lotu i niemożności odbycia podróży, częstotliwość przypadków 3-4 miesięcznie, TO CO JEST OFICJALNE , ODPOWIEDZI NA ODWOŁANIA I ROSZCZENIA PASAŻERÓW. Przyczyny awarii i ich dotkliwość można zobaczyć na stronie internetowej AZUR dla zainteresowanych, ale wyraźnie stwierdza, że nie można wykonać lotu z tymi awariami. W związku z tym rozumiemy powagę awarii i jak cudownie wylądował poprzedni lot. W czerwcu linia lotnicza postanowiła nie zawracać sobie głowy odpowiedziami i po prostu napisała, że przepraszam za opóźnienia w czerwcu, zrobiliśmy wszystko dla twojego bezpieczeństwa, więc siedziałeś czekając, a nie pozwoliliśmy ci umrzeć z głodu na lotnisku: my dał ci wodę i jedzenie. Zadzwoniłem na infolinię touroperatora i zapytałem, co by się stało, gdybym odleciał, a potem w obcym kraju musiałbym spędzić noc z małym dzieckiem na dwa dni na lotnisku, jeśli jest opóźnienie większe niż 4 godziny , jaką odpowiedzialność ponosi ktokolwiek. Powiedziano mi, że Anex nie ponosi odpowiedzialności, a opóźnienie przekraczające 4 godziny nie jest uważane za opóźnienie. ZAPYTANO: co w takim razie jest rozważane, nie otrzymałem odpowiedzi. LUDZIE, KIEDY PLANUJESZ WAKACJE, WYBIERZ NORMALNEGO OPERATORA WYCIECZKI I LINIĘ LOTNICZĄ. ISTNIEJE NA RYNKU NORMALNA FIRMA, GDZIE ZAWSZE KORZYSTAM, GDZIE KAŻDY PROBLEM ROZWIĄZUJE SIĘ O KAŻDEJ PORIE DNIA, GDZIEKOLWIEK JESTEŚ MINUTOWA TOWARZYSZĄ PODCZAS WAKACJI, ZAPROWADZĄ DO REJESTRACJI I ODWIEDZĄ CELNE I ŻYCZĄ SZCZĘŚLIWEJ PODRÓŻY, W SAMYM SŁOWIE WSIADAJĄ DO SAMOLOTU. KOSZTUJE TROCHĘ WIĘCEJ, ALE JESTEŚ ZADOWOLONY Z WYPOCZYNKU I NIE ŚPISZ NA ŁAWCE NA LOTNISKU JAK DOMOBONY. ŻE PRZEGLĄD NIE JEST UWAŻANY ZA REKLAMĘ, NIE BĘDĘ DZWONIĆ DO WYCIECZKI. OSOBIŚCIE NIE KUPUJĘ W TANICH CENACH ANEX I NIE POLECAM. TUŻ NASTĘPNYM RAZEM KUPUJĄC WYCIECZKĘ, MUSISZ ZAINTERESOWAĆ SIĘ CO ZROBIĆ, JEŚLI. . . I PROSZĘ POWIEDZIEĆ, ŻE JUŻ ZAPŁACIŁEŚ PIENIĄDZE I ZOBACZ GDZIE ZOSTANIE WYSŁANE. . . PO DOKONANIU WYBORU I ZASTANÓW SIĘ CZY WARTO SKORZYSTAĆ Z USŁUG WYBRANEGO TOUR OPERATORA.