OPINIE O FIRMIE PODRÓŻY ANEX TOUR ТУРОПЕРАТОР
Stewardesy Azura nie biegają po kabinie, wymuszając naciąganie masek na nos (jak w Mau), są bardzo grzeczne i przyjazne. →
Wycieczka została wykupiona przed covid i z powodu kwarantanny została przełożona 2 razy bez dopłat (tylko dla transferów plus jeden przyjazd). Reszta była koszmarem. Lecieliśmy w październiku i na miesiąc lub dwa przed wylotem zostaliśmy zastąpieni hotelem. Na początku byliśmy bardzo rozczarowani, ponieważ hotel w ogóle nie spełnił naszych początkowych życzeń. →
Wszyscy przewodnicy, którzy nam towarzyszyli, bardzo dobrze mówią po rosyjsku. Szczegółowo wyjaśniłem szczegóły pobytu i odpowiedziałem na wszystkie pytania. Osobiste i specjalne podziękowania dla przewodników Tarka i Fathy za szybką pomoc w rozwiązaniu problemu z sesją zdjęciową!. →
Polecieliśmy do Turcji na wycieczkę, ogólnie wszystko jest w porządku, ale w drobiazgach ... Samolot Azur Air to stary, skrzypiący wózek, z niewygodnymi siedzeniami wypchanymi po brzegi. Przedstawiciele touroperatora w Turcji starają się wyciągnąć z turysty jak najwięcej pieniędzy, bez względu na koszty, nie mają innych celów. →
Podczas reszty zapoznaliśmy się ściśle z trzema przewodnikami z firmy turystycznej Aneks tour. Pierwsze spotkanie odbyło się w hotelu (transfer się nie liczy). Przewodnik - Ahmet. Na spotkaniu wielokrotnie podkreślał szacunek i uczciwość, podobno właśnie tych cech mu w życiu brakuje, bo w końcu „podstępnie” podchodzi do kosztów wycieczki i czasu trwania wyjazdu. →
Oszuści !! Lot do Egiptu 6 godzin !! Lądowanie i parkowanie w Antalyi 2 godziny. Skradziony cały dzień z wakacji! Brak wyjaśnień i rekompensat Nigdy nie zwracaj się do tych oszustów? →
Korzystamy z usług nie pierwszy raz, generalnie jesteśmy zadowoleni.. chociaż czasami nie zwracają zbytniej uwagi na turystów, gdyż są przeznaczone do masowej turystyki →
Generalnie wszystko jest zorganizowane profesjonalnie i systematycznie. Były wady: - potwierdzenie rezerwacji czekało 2 tygodnie - zachorowali na koronawirusa, odłożyli wycieczkę na później, za co zostali ukarani grzywną w wysokości 470 euro, nie wyjaśniając skąd te liczby się wzięły - umowa nie określa wysokości kar za przelew - w hotelu przewodnik w opowieści o wycieczkach milczał o niedociągnięciach (długa droga, około 5 godzin w jedną stronę), a także błędnie informował o darmowym jedzeniu podczas wycieczki do Oludeniz, powiedział, że nie będziemy nawet potrzebować pieniędzy. →
Zamówiliśmy wycieczkę na marzec, w Meraki Resort (tylko dla dorosłych), z powodu kwarantanny została przełożona na wrzesień. Po przyjeździe wieczorem, już w transferze, powiedziano nam, że sieć anex Sunrise nie działa od półtora miesiąca i jesteśmy zabierani na Beach Albatros, jeśli coś ci się nie podoba, zadzwoń na infolinię. →
JAK NIE POSZŁEŚ NA SUNRISE GARDEN BEACH? Zarezerwowałem wycieczkę pod koniec stycznia na maj. Przełożony na wrzesień z powodu koronawirusa. Ta recenzja nie dotyczy niestety hotelu. Wcześniej kilka razy odpoczywałem w Sunrise Royal Makadi i byłem zachwycony. Specjalnie wybrałem Sunrise Garden, to jest sieć Sunrise. →
|