OPINIE O FIRMIE PODRÓŻY ANEX TOUR ТУРОПЕРАТОР
Lecieliśmy z Kijowa z 30-minutowym opóźnieniem. Samolot, załoga wszystko załatwione. Po przybyciu do hotelu przewodnik zaczyna zmuszać Cię do kupowania wycieczek, grożąc, że jeśli teraz nie wybierzesz wycieczki od niego, to jutro będzie zajęty innymi turystami, a my pozostaniemy w locie. →
Jesteśmy zadowoleni z obsługi tego biura podróży.Postawiłbym wszystkie gwiazdki, gdyby włączyli jedzenie w samolocie, każdemu turyście daliby próbkę wypełnienia karty wjazdowej w języku rosyjskim.W przeciwnym razie nie ma żadnych skarg. →
Przed zakupem wycieczki do Turcji przeczytałem o Azur Air, linii lotniczej, którą wysyła Anex Tour. Tak więc ponad połowa recenzji była negatywna (głównie chodziło o to, że ci faceci bardzo lubią zmieniać rozkład lotów o pół dnia wcześniej, zmniejszając w ten sposób ludziom odpoczynek i psując im nastrój). →
Firma nie została wybrana, zaufali agentowi biura podróży. . . Zapłaciliśmy za bilet, plus 50€ za wygodny lot. Zaplanowany wylot 28 kwietnia o godzinie 5.00, przełożony lot na 7.00, wystartował o 9.40, udał się do hotelu o 13.15 (dopłata za przybycie do hotelu do 9.00). Na spotkaniu w hotelu z przedstawicielem oficyny usłyszeliśmy wiele okropnych historii o tym, co dzieje się z turystami, gdy kupują wycieczki nie w oficynie, ale w biurach podróży naprzeciw hoteli. →
1) Zawsze lepsze ceny niż konkurencja 2) Profesjonalizm pracowników, szczególne podziękowania dla Aliny, dyrektor oddziału w Odessie w centrum miasta na wsi Kotowski 3) Następnym razem również skontaktuję się z Anex tour →
Piszę z Turcji. Zamówiłem wycieczkę przez Anex, kupony z góry. Zarezerwowane w dniu 24.04.2018 na wyjazd 4:00, powrót 30 kwietnia o 16:00. Więc uwaga!! Jak tylko zapłaciłem za vouchery, moje wyjazdy zostały technicznie przesunięte - 24 kwietnia od 4:00 do 16:00, a powrót - 30 kwietnia od 16:00 do 8:00. →
Wybrałem organizatora przez przypadek, ale wszystko było w porządku. Nie podobała mi się przedstawicielka firmy w autobusie, po przyjeździe sprzedała lokalne karty SIM za 15 USD, a w cenniku naszego przewodnika hotelowego kosztują 10 USD. Drobiazg, ale nieprzyjemny, gdy nie miałeś czasu, aby się wygodnie i jesteś oszukany przez przedstawiciela firmy touroperatorskiej. →
Anex nie wybrał firmy, po prostu wybrał wycieczkę oferowaną przez Anex Tour. Wyjazd zorganizowany został wykupiony na 6 nocy/7 dni. Początkowo proponowano odlot około godziny 16 pierwszego dnia i powrót około godziny 11:00 dnia siódmego. Zapłaciłem Anexowi 20 USD za każdego turystę, aby dostać poranny lot na odpoczynek. →
Po przeczytaniu złych recenzji na temat Anex Tour, ostrożnie kupili trasę. Ale w tym czasie Anex Tour miał najniższą cenę za wybrany przez nas hotel. W momencie otrzymania dokumentów loty oczywiście zostały przełożone… z 8 rano na 5 rano, lot do Egiptu, z powrotem od 13:00 do 8:45 (biurowiec zawsze grzeszy tym). →
Kupiliśmy wycieczkę na 11 dni i 10 nocy od 2 do 12 kwietnia w Sharm El Sheikh. W wyniku machinacji touroperatora z wylotami i przylotami, 2 kwietnia o godzinie 21.30 przywieziono nas do hotelu, a 12 kwietnia wyeksmitowano o 5.30, kradnąc w ten sposób dwa dni odpoczynku. →
|