OPINIE O FIRMIE PODRÓŻY ANEX TOUR ТУРОПЕРАТОР
Kiedy wybraliśmy się na wycieczkę, czas wyjazdu wynosił 12-40, bilety przyjmowano o 13-30, wyjeżdżaliśmy o 20. Na szczęście mieszkamy w Kijowie, więc nie siedzieliśmy na lotnisku przez pół dnia. Odlecieli z opóźnieniem. Siedzieliśmy w recepcji 4 godziny, ponieważ nie poinformowano nas wcześniej o transferze lotu. →
Dojazd do Egiptu i Egiptu do hotelu wydaje się być w porządku. Z hotelu na lotnisko dostarczone idealnie, wydali suche racje żywnościowe. Na lotnisku eskorta jest po prostu obrzydliwa, niczego nie wyjaśni i wydaje się, że wszyscy go dopadli. Przewodnik hotelowy o imieniu Ahmed Atef jest ogólnie okropny. Gdy tylko powiedzieliśmy, że oferowane przez niego wycieczki są bardzo drogie, zaczął nas zastraszać i grozić, że będziemy mieć problemy i że w ogóle się z nim nie skontaktujemy, ponieważ. →
Plusy: - transfer z lotniska na lotnisko wszystko w porządku Cons: - Przewodnik po hotelu: spotkaliśmy się raz w hotelu, odmówiliśmy pomocy i nie mógł się spotkać, po tym, jak odmówiliśmy wykupienia mu wycieczki. Przewodnik - Zaur - Kupując bilet dopłaciliśmy za spóźniony lot przy powrocie na odpoczynek, ale został on przesunięty na ostatni dzień odpoczynku na 9 lat. →
Już znajomy. Podawane szybko. Wybór był dany. Pomógł. Mili ludzie. →
W obliczu zdarzenia ubezpieczeniowego okazało się, że aby aktywować ubezpieczenie, należy zapłacić franszyzę w wysokości 30 USD. Jest to bardzo korzystne, jeśli uraz, nie daj Boże, jest poważny (złamania itp.). Potrzebowaliśmy znacznie mniej wykwalifikowanej pomocy medycznej. Pytanie: Co płacimy za ubezpieczenie domu i co jest w nim zawarte (odpowiedź: „nic”), jeśli nie dopłacimy dodatkowo 30$ od osoby? Nasz przewodnik Andriy z aneksu wycieczki był bardzo zły. →
Bez zarzutów. Wszystko poszło gładko! →
Dzięki. Podróże lotnicze są świetne. Duży wygodny samolot. Wszystko jest na czas. Transfer jest doskonały. Dobry, wygodny autobus z klimatyzacją. Hotel jest dobry. →
Nie bierz Anex! Bilety kupiono w kwietniu. Dla dwojga dorosłych i dziecka. Na 6 dni przed wyjazdem dziecko miało nieplanowaną operację, usunięto zapalenie wyrostka robaczkowego. Poprosili za dopłatą o przełożenie wycieczki z maja na koniec czerwca, lipca, sierpnia w tym samym hotelu, odmówili. Powiedzieli, że nie przelewamy i nie zwracamy 100% retencji pieniędzy. →
Moim zdaniem dobrym wskaźnikiem dla touroperatora są - wszystkie etapy podróży (lot lotniczy, transfer, przewodnik hotelowy). A także profesjonalizm i wygląd jej przedstawicieli. Ten touroperator ma to wszystko na przyzwoitym poziomie. Samolot był normalny zarówno tam, jak iz powrotem. Przewodniki są zawsze czyste i uporządkowane. →
Wszystko jest szybkie, przejrzyste, wysokiej jakości →
|