Autor:
Data zakupu usługi: 20 lipiec 2020 Pisemny: 11 sierpień 2020 |
|
Biuro podróży: Adriatic Travel Туроператор (Lwów) Typ usługi: другие услуги |
Trzy dni temu wrócił z wakacji w Bułgarii, gdzie jako przewoźnika pełniło biuro podróży Adriatic Travel. Musieliśmy wrócić na Ukrainę 01.08.20 o 11.30. Przybył na miejsce wsiadania do autobusu z wyprzedzeniem. Gdy do odjazdu zostało tylko kilka minut, a autobusu jeszcze nie było, zadzwoniłem do mojego touroperatora, który od razu skontaktował się z przedstawicielami Adriatic Travel. Odpowiedź mnie zszokowała: „Nie pójdziesz dzisiaj…”
Myślę, że można sobie wyobrazić stan osoby, która będąc w obcym kraju z dzieckiem, znalazła się w takiej sytuacji. Kiedy będziesz mógł wyjechać?, skąd?, o której godzinie?... i trzeba gdzieś poszukać mieszkania z bagażem !!! Wszystkie te kwestie zostały załatwione przez mojego touroperatora z biurem podróży Adriatic Travel. Według organizatora wycieczki, administracja Adriatic Travel była bardzo, bardzo niezadowolona, że w weekend przeszkadzano im!
Rozumiem, że szczególnie w dzisiejszych czasach mogą wystąpić różne siły wyższe… Jednak przytłoczył mnie fakt, że nie zostałem ostrzeżony (mimo że lider grupy miał mój numer telefonu) ani organizator wycieczek, z którym podpisałem umowę. Nawet nie próbowałem!
W przyszłości kłopoty trwały dalej: wyjazd był zaplanowany na następny dzień i przydzielono mi i mojemu dziecku miejsca na różnych końcach autobusu (jak się masz? Chociaż zapłaciliśmy za dobre miejsca 1 i 2) i znowu „kierowane” ” touroperator. Autobus odjechał z 2 godzinnym opóźnieniem. To nie jest nawet brak służby, to okrutne nadużycie elementów sadyzmu!
Podsumowanie: Drodzy turyści, jeśli chcecie czerpać z wyjazdu tylko pozytywne emocje, w żadnym wypadku nie kontaktujcie się z biurem podróży „Adriatic Travel”! Jeśli coś pójdzie nie tak, cała odpowiedzialność spada tylko na CIEBIE! A biuro podróży „Adriatic Travel” pozostanie tylko z twoimi pieniędzmi (
Szanowni Państwo, jeśli zależy Państwu na zadowoleniu klienta, zdecydowanie nie polecam współpracy z biurem podróży „Adriatic Travel”! Będzie dużo stresu, ale baza klientów szybko się zmniejszy!
Życzę wszystkim dobrego wypoczynku!
Egzemplarz „Elektronicznej Księgi Skarg Ukrainy”.