Autor:
Data zakupu usługi: 28 luty 2018 Pisemny: 12 marta 2018 |
|
Biuro podróży: APL Travel (Kijów) Typ usługi: пакетный тур |
Dzień dobry. Niemal emocjonalnie ochłonąłem i pomyślałem, że nie będę pisał, ale otrzymałem pocztą propozycję odpowiedzi z APL:
1. Długo czekałam na odpowiedzi na moje pytania (prośby) na Viberze, z powodu zajętości nie miałam okazji poświęcić czasu Madame (Marina L.) w biurze.
2. Po tym, jak Tajlandia odmówiła i poprosiłem Sri Lankę o określone daty, Marina powiedziała, że niestety nic nie wyjdzie.
3. Agencja (menedżer innej agencji), do której się zgłosiłem, jednocześnie znalazła opcje na Sri Lance (z późnym wymeldowaniem !!!, jak pokazano na zrzucie ekranu), o której Marina została powiadomiona.
4. W odpowiedzi Marina podobno się napina i znajduje podobne opcje, my zapisujemy się z radości (zauważ, że nie zmieniłem agencji, ale nadal polegałem na Marinie i jej przyzwoitości pomimo nieprofesjonalizmu).
Jak się później okazało (dzień przed wymeldowaniem), Marina postanowiła zignorować wskazaną w ofercie konkurencji klauzulę „późnego wymeldowania”, aby zmaksymalizować zysk swojego przedsiębiorstwa lub działać nieprofesjonalnie i niedbale, co było niższe (zaufaj mi, mniej znamienite biuro podróży), pomimo zrozumienia, że zostaną wyeksmitowani o 12:00 i transfer na lotnisko o 19:00 (jeden dzień z sześciu na walizkach, a nie pod ręką drzewa, jakby to było normalne). A tak przy okazji, nie udało mi się samodzielnie przedłużyć eksmisji w hotelu, niestety wszystko było już zajęte!!! A jeśli ktoś powie, dlaczego sam tego nie przeczytałeś i nie zauważyłeś braku późnego wymeldowania w warunkach umowy, to już będzie to z Twojej strony obrzydliwe !!! Odkąd pomogłem jej dokończyć podpisywanie ze mną trasy i nie stracić klienta!!!
- na moją prośbę wcześniej 11.02 zwróciłem się do APL i przydzieliłem Marinę (liczna 8-osobowa rodzina jedzie do Turcji pod koniec maja), więc nie dostałem od niej ani jednej oferty (i znowu mimo to prosiłem o pomoc na Sri Lance), ale teraz Turcja zdecydowanie nie jest z APL.
- wycieczka krajoznawcza od touroperatora (zwrócili się do przedstawiciela touroperatora) na Sri Lance za 260 USD jest odwołana, pieniądze nie są zwracane, nie ma możliwości dodzwonienia się na numery kontaktowe touroperatora!
Marina odmawia pomocy, mówi, że pieniądze nie zostaną zwrócone! przyjdź napisz reklamację i coś zdecydujemy. Niemniej z pomocą recepcjonistki hotelowej (dzwonią własnymi kanałami, chociaż to absolutnie nie jest ich problem), udało mi się połączyć 45. raz. Przedstawiciel przyszedł i zwrócił pieniądze.
Ostrzegłem ją, że wakacje są NIEZWYKLE rzadkie i naprawdę liczyłem na adekwatność i koncentrację na kliencie. Mam cynizm, zaniedbanie i zrujnowane wakacje.