Recenzja biura podróży AMIGO TRAVEL (Użgorod)

Brak poziomu obsługi, dużo problemów, nie polecam

Autor:
Data zakupu usługi: 19 luty 2021
Pisemny: 25 kwiecień 2021
1.0
Biuro podróży: AMIGO TRAVEL (Użgorod)
Typ usługi: пакетный тур

Rzadko piszę złe recenzje, ale tutaj czuję, że moim obowiązkiem jest napisanie jednej.

A więc jeśli chcesz zupełnego braku obsługi, informacji i lekceważenia klienta po przekazaniu pieniędzy i podpisaniu umowy - zadzwoń Join Up i jeśli pasujesz do geografii - zostaniesz odesłany do biura (przepraszam, nie możesz zadzwonić je inaczej) podróż Amigo w Użgorodzie . Zawsze będziesz błagał o informację, nie będziesz niczego świadomy do ostatnich dni, wysłuchasz pustych obietnic i będziesz musiał zaakceptować usługę taką, jaka jest, bez prawa do zmian, jesteś tylko turystą i po prostu zapłaciłeś za usługę pomyśl o tym))) - chodzi o współpracę z Amigo Travel Użgorod.

Zacznę od punktów:

1. Zarezerwowaliśmy wyjazd firmowy do Egiptu dla 11 osób na łączną kwotę prawie 11 tys. euro.

Trzeba było zjednoczyć turystów z Charkowa i Kijowa.

Rezultat: nie wszyscy turyści z Kijowa byli w stanie wrócić do domu w grupie tym samym samolotem. Mogę założyć, że zrobiono to w ostatnich minutach i miejsc było po prostu za mało. ALE doki zostały do ​​nas po cichu wysłane, nawet bez ostrzeżenia o takiej sytuacji, prawdopodobnie myśleli, że nie zauważymy.

2. Wspólnie z hotelem zarezerwowaliśmy i opłaciliśmy salę konferencyjną z góry.

Efekt: turystom nie pozwolono opuścić hotelu o 5 rano, okazało się, że sala konferencyjna NIE została opłacona. Płatne 2 razy.

3. Wraz z rezerwacją, a była ona zrobiona, na minutę, ponad 2 miesiące przed terminem, do biura trafiła lista turystów, którzy powinni mieszkać w pokojach, z którymi - to było ważne, bo o tym przypominam, to wyjazd firmowy. Mieliśmy kilku zastępczych turystów, otrzymaliśmy też ostateczną listę, kto powinien mieszkać z kim, i więcej, UWAGA, niż miesiąc przed wyjazdem. W biurze, chociaż napisali list o tym, jak przyjąć turystów, hotel ominął to.

Tak więc na TYDZIEŃ PRZED WYCIECZKĄ otrzymuję arcydzieła:

- Jeszcze tego nie widziałem: UWAGA: na 11 dokumentów dla wszystkich turystów, w jednym nic nie było napisane poprawnie - były błędy w imieniu, potem w nazwisku, potem w dacie urodzenia. W biurze powiedzą ci: w ten sposób możesz popełnić 2 lub 3 błędy. Prawdopodobnie, ale nie wiedziałem o tym i nie chcę + mam efekt końcowy, czy mogę poprosić o naprawienie wszystkiego? Chyba tak :-) Nie mam pojęcia w jakim stanie te dane zostały wprowadzone. W rezultacie po zmianach i tak jednego turysty nie można było poprawić: w końcu dodanie jednej litery w imieniu Denis okazało się zadaniem niemożliwym.

- turyści byli załatwieni, jak urząd zdołał ich załatwić, a więc chyba powinna była to być przejażdżka. Rozumiem, że najwyraźniej mieli nierealistyczne trudności w zjednoczeniu turystów z Charkowa i Kijowa, ale znowu mnie nie ostrzegli, po prostu wysłali doki. Chyba po prostu pogodzić się z tym i powiedzieć, że powinniśmy na miejscu decydować, kto z kim ma mieszkać, jak miło :-)

4. Nieco mniej niż miesiąc anulowano jeden numer. Oczywiście nie oczekujemy pełnego zwrotu pieniędzy, ale oczekujemy przynajmniej czegoś, przynajmniej części informacji. Ale nie, podejście Amigo, siedź cicho, może nie zauważą.

Generalnie nigdy nie widziałem takiego poziomu usług. Co zaskakujące, Join Up nie weryfikuje, z kim współpracuje. Mogę powiedzieć, że nie będę już aplikować do celów korporacyjnych ani osobistych, ani do Amigo Travel, ani do Join Up.

Jeśli agencja nie jest w stanie wykonać usługi za 11 tys. euro, wyobraź sobie poziom obsługi dla zlecenia o niższym koszcie.

Gdybym mógł wystawić ocenę 0, wybrałbym opcję „pod dolnym cokołem”.








Inne recenzje biur podróży