OPINIE O FIRMACH PODRÓŻY
NAJNOWSZE OPINIE O BIURACH PODRÓŻY
Wybraliśmy ją przypadkiem, dzięki Oldze zawsze byliśmy w kontakcie!!! Wszystko jest więcej niż oczekiwano! →
Najpierw zarezerwowaliśmy wycieczkę do innego hotelu, po przybyciu na lotnisko powiedziano nam, że w Anicie Knight nie ma miejsc i powinniśmy zamieszkać w Kirish, potem okazało się, że przyleciało wielu turystów i wyjaśnili to samo do nich..i bez zrozumienia obniżyli oceny hotelu.Nie jest jasne, w jakim celu to zrobiono. →
W sprawie doboru wycieczek kontaktujemy się z biurem podróży Zebra od kilku lat i zawsze bez problemów. Menedżerowie bardzo uważnie dobierają trasę, zawsze doradzą, wysłuchają i wybiorą. Dziękuję za cierpliwość, nie jestem najlepszym klientem. Zawsze wątpię i pytam 10 razy. →
W zasadzie wszystko było w porządku, ale podczas transferu powrotnego wywieziono nas z hotelu, który jest godzinę jazdy od lotniska, 4 godziny wcześniej, motywując to, że przed odprawą musieliśmy być 3 godziny. A potem przywieźli turystów do centrum handlowego i trzymali ich tam przez około godzinę, mimo że nikt niczego nie kupował, towarzysząca przewodniczka Maria i kierowca (autobus nr dziecko siedziało w różnych miejscach w samolocie ! Tym samym jeden bezsensowny przewodnik towarzyszący zepsuł świetny nastrój pod koniec wycieczki i przekreślił pracę dziesiątek innych pracowników biura podróży!. →
Niezła firma turystyczna, ale przewodnicy w hotelu zawiedli. W rzeczywistości ich głównym zadaniem jest odesłanie wszystkich do domu, w tym celu muszą otrzymać od turysty Voucher. Paradoks polega na tym, że po spotkaniu (wycieczkach z napiwkami) ich nie akceptują. W efekcie okazuje się, że trzeba poświęcić pół dnia, żeby dać kartkę papieru. →
Zamieszkali w hotelu na 9,5 godziny, otwarcie wyłudzając pieniądze. Na spotkaniu z przewodnikiem starałam się wytłumaczyć punkt po punkcie, co mi się nie podoba i dlaczego chcę się ruszyć, ale nie dano mi takiej możliwości! Przewodnik, usłyszawszy tylko pierwszy punkt mojej skargi, ryknął, jego monolog trwał 30 minut i zakończył się groźbami, że skoro tak dużo mówię, tak niezadowolony i zły, nie pomoże mi. →
Wczoraj wróciliśmy z wycieczki po Kemer w Turcji. Zarezerwowałem pobyt na 6 nocy. Na szczęście wszystko poszło dobrze, bez nieoczekiwanych incydentów. Zgodnie z planem w hotelu odbyło się spotkanie z naszym przewodnikiem. Wyjaśnił nam, co się dzieje, a na koniec spotkania zaproponował wycieczki, gorąco polecając kupowanie u niego. →
Dzięki Leno! zawsze rezerwuj to, co wybraliśmy z wyprzedzeniem ? Sukces w pracy i dobrzy klienci! ???? →
Zarezerwowałem i zapłaciłem za wycieczkę tego touroperatora - Anex Tuor. Lot odbył się podczas kwarantanny. W imieniu operatora (Anex Tour) zaproponowano mi przełożenie wyjazdu, jednak warunkiem koniecznym była zmiana hotelu, ilości dni pobytu oraz osób planujących wyjazd (turyści). I poprosili, aby nie żądać zwrotu pieniędzy!!!! Ok, wszyscy na tym samym wózku. →
Korzystamy z usług firmy Misto travel nie po raz pierwszy!!! Na początku oczywiście były pewne obawy, ale zrobiliśmy z nimi już 4 wycieczki i wszystko jest bardzo proste i łatwe!!! Podobało mi się, że hotele, które polecają są naprawdę prawdziwe !!! Dziękujemy i cieszymy się →