OPINIE O FIRMACH PODRÓŻY
NAJNOWSZE OPINIE O BIURACH PODRÓŻY
Znaleźliśmy w Internecie, dziewczyny wiedzą, jak usłyszeć życzenia klientów, bardzo szybko znalazły to, czego szukaliśmy. Uprzejmy i uśmiechnięci. Wszystko zostało wykonane profesjonalnie i wysokiej jakości. Nie ma żadnych skarg. Będziemy polecać wszystkim naszym znajomym. →
Zorganizowaliśmy dla nas super wakacje. →
Minusy: Odbierają za nas taki przyjazd i wyjazd, że po odpoczynku musimy jeszcze odpocząć, przyjechaliśmy tam wieczorem - a to już minus dzień, a wyjechaliśmy o drugiej nad ranem. Ziden - to Arab, który został nam przydzielony jako oszust, wiesza kluski, żeby popchnąć trasę, powiedział nam coś, czego nie było nawet w połowie. →
Podoba mi się wszystko w tej agencji, nie pierwszy raz korzystam z ich usług. Nie mogę powiedzieć nic złego o organizacji lotów, wszystko było w porządku. Ale co do przewodnika turystycznego na wakacjach, to nawet do nas nie przyjechał. Cóż, może to być związane z końcem sezonu. →
Przez internet wysłałem aplikację do agencji. Skontaktowali się ze mną i skonsultowali się ze mną. Ale szkoda, że nie pokazali biletu, który chciałbym wystawić. Ale menedżerowie Garno wygrywają swoją pracę, zostałem zaszczycony ich honorem. Wszystko było znacznie lepsze iw przyszłości nie będę miał nic przeciwko temu, aby do nich wrócić. →
Dwukrotnie kupiłem wycieczkę w tej agencji. Przygotowanie dokumentów jest szybkie, komunikacja z klientami 24/7. Korzystne ceny i współpraca z dobrymi Tour Operatorami. Lecieliśmy z Join Up i TPG - wszystko było super)) →
Nie mam żadnych skarg na samą agencję. Menedżerowie dobrze wykonują swoją pracę. Jeśli chodzi o loty, tutaj też nie było pytań, były niewielkie opóźnienia, ale to nie jest krytyczne. Ale tutaj na wakacjach z przewodnikiem byliśmy niezadowoleni. →
Mam już doświadczenie w kontaktach z różnymi biurami podróży, więc pracę oceniam na 8 na 10. Zwiedzaliśmy na raty i nie byliśmy informowani o niektórych niuansach płatności, podane informacje nie były tak wysokiej jakości jak ja chciałbym, żeby tak było, nie było nic tak tragicznego, ale chciałbym, żeby było lepiej. →
Obsługa była dobra, spotkali mnie, zorganizowali mi wycieczkę, już wiedziałem, dokąd pojadę. Właśnie wypełnili papierkową robotę. Wyjazd był szybki i wygodny bez opóźnień. →
Przyjechaliśmy w piątek wieczorem, a kierownik był agresywny. Od razu wyprzedziliśmy to, co mieliśmy zobaczyć, czego nie mogliśmy zrozumieć i poprosiliśmy nas o pomoc. Vaughn był wyczerpany i zły. Już do nich nie wrócę. Nie było transferów lotniczych. →