Autor:
Data zakupu usługi: 01 lipiec 2014 Pisemny: 04 sierpień 2014 |
|
Biuro podróży: 4 сезона (Żytomierz) Typ usługi: отель |
Przez długi czas wybierali, gdzie się udać, aby odpocząć w dobrych warunkach i przypadkowo zobaczyli reklamę „4 pory roku”, mini-hotelu Chernomorsky w Zatoce. Przyjechaliśmy do agencji, od razu wszystko opowiedzieliśmy i pokazaliśmy, przemiła obsługa, wszystko nam się bardzo podobało i bez wahania zdecydowaliśmy się zarezerwować pokój. Jechaliśmy wygodnym autobusem, kierowcy byli dobrzy, wozili nas ostrożnie))))) Wygląda na to, że w pracy agencji wszystko nie jest złe, dostaliśmy to, czego chcieliśmy, ale są momenty, które nam się nie podobały :
1. Po zapłaceniu kaucji wydawało nam się, że stało się jasne, że nie mamy dokąd pójść i możemy zostać zamordowani jako klienci. Ku naszemu najlepszemu zajęciu prawie zapomnieliśmy o uiszczeniu pełnego kosztu wycieczki na tydzień przed wyjazdem, nikt z agencji nie zadzwonił, aby przypomnieć, ogłosić wymaganą kwotę wpłaty, kiedy można przyjechać. Nazywa się to zgadnij sam. Potem obiecali oddzwonić na dzień przed wyjazdem i opowiedzieć im wszystko o autobusie, miejscach itp. Oddzwonię w dniu wyjazdu w porze lunchu. A ty siedzisz i myślisz, że idziesz dzisiaj, czy nie. Brakuje punktualności i odpowiedzialności.
2. Jeśli chodzi o hotel - na stronie są piękne zdjęcia i wszystko pięknie napisane, w rzeczywistości jest trochę inaczej, ale nie krytycznie. Zdjęcia pokoi zostały zrobione z 5-piętrowego budynku i są osadzone w 3-piętrowym budynku.
3. Pojechaliśmy tam w towarzystwie Olega, z powrotem z dziewczyną. Kim ona jest i jak ma na imię, nie jest jasne. Nie przedstawiła się, nie przywitała, wsiadła do autobusu, przeliczyła i odjechała.
Czy skontaktujemy się ponownie w sezonie 4? Myślę, że tak. Mam nadzieję, że nasza recenzja pomoże poprawić drobne błędy w obsłudze klienta.