Autor:
Data zakupu usługi: 10 kwiecień 2012 Pisemny: 14 może 2012 |
|
Biuro podróży: (Kijów) Typ usługi: отель, авиаперелёт, оформление загранпаспорта |
Mąż umówił się na spotkanie z firmą. Nazywany 3 razy. Określono godzinę otwarcia firmy w sobotę. Przyjechaliśmy o 9 rano (jak wskazano w rozkładzie jazdy i powiedziano nam przez telefon), ale pocałowaliśmy zamek. Pracownik pojawił się dopiero o 9.40, a my przy okazji przyjechaliśmy z dwójką małych dzieci (2 i 4 lata). Pracownik przeprosił. Zamówiliśmy paszporty. Zabrali wszystkie dokumenty. Płatny. Potem okazało się, że zapomnieli kserować NIP… Dobra. Wysłane przez internet. To prawda, że bez problemów wydali paszporty, odebrali wycieczkę. Są wady: kiedy pytasz o coś pocztą elektroniczną, możesz czekać na odpowiedź do następnego dnia, mimo że pytałeś rano.
Dziewczyny z Galatei, nie obrażajcie się. Powiedziałem czystą prawdę.