Recenzja biura podróży (Kijów)

Dobre biuro podróży, ale pracownicy z wycieczkami oszukują (pachnie banalną m

Autor:
Data zakupu usługi: 06 kwiecień 2014
Pisemny: 09 kwiecień 2014
5.0
Biuro podróży: (Kijów)
Typ usługi: экскурсионный тур, отель, авиаперелёт, оформление визы, оформление загранпаспорта

Z pomocą tej firmy polecieli do Grecji, do Salonik na 4 dni. Samolot, transfer, hotel Domotel Les Lazaristes, wszystko było super.

Pierwszego dnia wykupiliśmy wycieczkę do Meteory dla 4 osób (w tym dziecko), zapłaciliśmy 70 euro za osobę dorosłą i 35 euro za dziecko. Trasa była zaplanowana na ostatni pełny dzień naszego pobytu w Salonikach.

Po konsultacjach z przewodniczką Olgą na temat posiłków po drodze usłyszeliśmy odpowiedź, że nie trzeba nic brać, bo w autobusach nie można jeść, ale na postojach, w kawiarni (wszyscy rozumiemy, że jesteśmy mówiąc o z góry ustalonych kawiarniach z łapówkami dla pracowników) dotyczących taniego jedzenia.

Przez cały czas wycieczki przewodnik doskonale prowadził program.

Ale pierwsze rozczarowanie czekało nas, gdy odwiedziliśmy tylko jeden klasztor, w którym pobyt trwał tylko około 45 minut. Pozostała piątka nawet nie przyjechała robić zdjęć.

Drugie rozczarowanie i najważniejsze, które przekreśliło wszystkie zasługi Mouzenidis Travel, czekało na nas po zejściu z Meteoru, kiedy zaprowadzono nas do kawiarni.

Przed kawiarnią przewodnik, jak doświadczony oszust (zorientowałem się o tym później, bo znam ten kontyngent z pierwszej ręki, ale nie mam nadziei, że spotkam się z nimi w Grecji), poinstruował nas, niejednokrotnie powtarzając, że kawiarnia ma normalne ceny, wszystko było pyszne i tam będziemy mieli bardzo mało czasu i dlatego musimy bardzo szybko zjeść posiłek i jechać. Autobus zatrzymał się i wszyscy pobiegli zjeść w tej „stołówce”, nawet kawiarni, oczywiście zwracając uwagę na ceny dopiero po wybiciu rachunku. Za dwie „sowieckie, nie greckie” porcje wieprzowiny, dwie greckie sałatki, jedną zupę i dwa soki zapłaciliśmy 55 euro!!!! Dla porównania w Salonikach w kawiarni z morskimi przysmakami i alkoholem zapłaciliśmy maksymalnie 4 35 euro i zjedliśmy wszystko do sytości!!!

Nawiasem mówiąc, przewodnik po kawiarni nie spieszył się nigdzie jechać, nawet na następnym przystanku.

Niby drobiazg (ale jeśli na nasze pieniądze liczymy ogromną kwotę), ale tak jak kropla smoły psuje beczkę miodu, tak ten incydent zepsuł wrażenie całej firmie Mouzenidis Travel. Ponieważ jest to jawne oszustwo, nadużywając zaufania, celowo wprowadzają w błąd, aby uzyskać korzyści materialne.




Uwagi (2) zostaw komentarz
аватар MouzenidisTr
MouzenidisTr

Droga Shalkino, witaj! Dziękujemy za nie pozostawanie obojętnym i podzielenie się wrażeniami z wycieczki do Meteory. Kierownictwo naszej firmy zawsze zwraca uwagę na ocenę usług, które oferujemy my lub nasi partnerzy. Przetwarzanie tych danych pozwala nam ulepszać świadczone usługi i korygować ewentualne niedociągnięcia w czasie. Pozwolę sobie zostawić kilka komentarzy:
• Bardzo nam przykro, że macie Państwo wrażenie, iż materialne cele pracy naszej firmy są nadrzędne, podczas gdy w rzeczywistości naszym priorytetem jest osiągnięcie najwyższej jakości obsługi turystycznej oraz atrakcyjności cenowej proponowanego produktu turystycznego.
• Rzeczywiście, prosimy turystów o powstrzymanie się od jedzenia w autobusach. Zasada ta istnieje nie po to, aby w jakiś sposób naruszać prawa gości, ale aby uniknąć dalszych nieprzyjemnych sytuacji. W upale żywność szybko się psuje, co może powodować zatrucie i pojawienie się nieprzyjemnych zapachów.
• Standardowa wycieczka grupowa do Meteory obejmuje wizytę w warsztacie malowania ikon, tarasie widokowym i jednym klasztorze. Aspekty organizacyjne wycieczek są szczegółowo opisane w informatorze (wydanym na lotnisku) oraz w infobooku w hotelu. Te same zasady wyrażają przedstawiciele firmy na spotkaniach powitalnych. Aby sprostać różnorodnym i najbardziej skomplikowanym życzeniom naszych klientów, oferujemy różne opcje wycieczek. Na przykład, zamawiając indywidualny program w Meteorze, odwiedza się dwa klasztory i zwraca się dużą uwagę na życzenia klienta dotyczące całego programu wycieczki.
• Zatrzymaj się na lunch w najdogodniejszym (nie najdroższym) miejscu. Restauracja jest wybrana taką, która znajduje się na trasie, może szybko i sprawnie obsłużyć dużą grupę osób oraz spełnia standardy jakościowe. Średnio koszt obiadu w takich lokalach to 10-15 euro za osobę dorosłą (według standardów europejskich jest to całkiem akceptowalna cena), a ty tę kwotę udało ci się osiągnąć. W każdym przypadku wykluczone są „łapówki” dla przewodników i organizatorów wycieczek.
• Niestety nie możemy się z Państwem zgodzić co do stosunku cen w przydrożnych tawernach i tawernach w Salonikach. Ceny za te same dania mogą się różnić w różnych lokalach, niezależnie od ich lokalizacji.
• Dziękujemy za docenienie pracy naszego przewodnika „doskonały”. Rzeczywiście zatrudniamy wyłącznie profesjonalnych przewodników i pilotów wycieczek z dużym doświadczeniem, co pokazuje, że turyści na wakacjach nie zawsze śledzą czas. Dlatego przewodnicy z reguły kilkakrotnie zwracają uwagę na czas trwania postoju. W przeciwnym razie może nastąpić opóźnienie, co w pierwszej kolejności wpłynie na jakość świadczonych usług. A nasza firma, jak już wspomniano, dąży do osiągnięcia najwyższej jakości obsługi turystów.

Jeszcze raz dziękujemy za Wasze opinie. Cieszymy się bardzo, że w ogóle miałeś miłe wrażenie z wyjazdu na wycieczkę. Z przyjemnością spotkamy się ponownie wśród naszych gości.

Z poważaniem,
Lidia Paraskevopoulou
Kierownik Działu Kontroli Jakości

Sun, 04 May 2014, 19:40
аватар Shalkina2
Shalkina2

Lydia, zdecydowanie nie zgadzam się z Tobą co do cen i dogodnego miejsca na lunch. W drodze do „jadalni” (ręka nie unosi się do napisania restauracji) minęliśmy kilka wspaniałych i pięknych miejsc - restauracji, które mogą obsłużyć dużą ilość gości. Cena i jakość, a także wielkość porcji w „stołówce”, w żadnym wypadku nie przyciągają Grecji czy innego kraju ze strefy euro, ale odpowiada dawnemu ZSRR.

Turyści zdecydowanie nie polecają odwiedzania tego obiektu, ale polecam to zmienić, ponieważ psuje to wizerunek Twojej firmy.

Zwracam również uwagę na fakt, że ani przewodnik, ani kierowca autobusu w żaden sposób nie zareagowali na polecenie w autobusie. Towarzyszyła nam duża grupa dzieci w autobusie z towarzyszącymi im dorosłymi. Dzieci podczas podróży jadły, co chciały, i odpowiednio śmieciły. Tak więc niestety zakazy jedzenia w autobusach są tylko słowami i dla osób takich jak moja rodzina.

Tue, 06 May 2014, 09:49
аватар