Recenzja biura podróży (Charków)

Nigdy więcej się nie skontaktuję.

Autor:
Data zakupu usługi: 18 może 2016
Pisemny: 02 sierpień 2016
4.0
Biuro podróży: (Charków)
Typ usługi: пакетный тур

Wybraliśmy internetowe biuro podróży. Recenzje były pozytywne, ocena wysoka, więc postanowiliśmy spróbować. Zarezerwowałem wycieczkę do Bułgarii z przyjacielem. Przyjechaliśmy do agencji, rozmawiała z nami agentka Olga. Z góry wybraliśmy na stronie dogodną dla nas opcję Resort-Hotel. Strona podaje, że cena obejmuje hotel ORAZ transfer. Obliczono nam koszt wycieczki, zapłaciliśmy. Ponieważ podróż odbywa się autobusem, a jest to bardzo trudny środek transportu, mimo że podróż trwa 33-35 godzin!, postanowiliśmy zmienić rezerwację wyjazdu z Odessy. Kiedy zadzwonili do Olgi, była już na wakacjach. Połączyliśmy się z innym konsultantem, wyjaśniliśmy sytuację. Następnego dnia dostaliśmy telefon zwrotny i zdziwił nas fakt, że Olga nie zarezerwowała dla nas transferu. W tym samym czasie zarezerwowała nam hotel na dłuższy okres za tę samą kwotę.. I generalnie ona nie jest na wakacjach, ale zwolniona!Musiałem przyjechać i dodatkowo ZAPŁACIĆ za przelew! W tym samym czasie agencja uśmiechnęła się i powiedziała, że ​​mówią, jak dobrze, że oddzwoniłeś, aby wyjaśnić! inaczej nie bylibyśmy w stanie wsadzić Cię do żadnego autobusu !!! Zaznaczam jednocześnie, że trasa została wykupiona w maju na lipiec! W rezultacie paczkę dokumentów wydano na 2 dni przed wyjazdem, a potem z wieloma kłopotami. Po tym nastąpił dziwny incydent tuż przed wejściem do autobusu. W formularzu informacyjnym zostały wskazane numery telefonów nie w ogóle naszej osoby towarzyszącej, ale jakiejś innej osoby. Przez pół godziny nie mogliśmy skontaktować się z autobusem, aby dowiedzieć się, o której dokładnie nas odbiorą. Dalej jest lepiej! Po przyjeździe do Bułgarii powitało nas biuro podróży Go2Holiday. Podczas transferu poinformowano nas o problemach z naszym hotelem w Nesebyrze i przeniesiono nas do hotelu Azurro, który, uwaga!, znajduje się w SŁONECZNYM BRZEGU! Po przybyciu do hotelu z raczej rozpieszczonym nastrojem, bo wybraliśmy Nesebyr konkretnie ze względu na jego zabytki i Stare Miasto, w recepcji powiedziano nam, że nie ma wolnych pokoi, będziemy musieli przenocować w mieszkaniu i przeprowadzić się do innego pokoju następnego dnia. Przy zameldowaniu nie dali nam żadnych opasek, w wyniku czego za każdym razem, gdy wchodziliśmy do hotelu, pytano nas, kim jesteśmy i dokąd jedziemy))) musieliśmy stale pokazywać klucz, aby potwierdzić, że mieszkamy tutaj, a nie przyjechał do cudzego hotelu w niezrozumiałym celu) Poza tym nasz przedstawiciel nie pojawił się na spotkaniu z nami, wskazany w informacji pozostawionej w recepcji wraz z numerem telefonu i zdjęciem przedstawiciela. Zeszliśmy do lobby 15 minut przed wskazanym czasem, czekaliśmy godzinę i nikogo nie spotkaliśmy. Pytani w recepcji, gdzie można zadzwonić, kręcili nam oczy i odpowiadali, że mają tylko firmowy telefon i nikt nie może odpowiedzieć, gdzie jest poczta lub automat telefoniczny. Musiałem kupić kartę lokalnego operatora komórkowego, żeby zadzwonić i umówić się na drugie spotkanie! A tak przy okazji kupiliśmy, bo WiFi w hotelu okazało się darmowe tylko w recepcji (i to pomimo tego, że przy wyborze hotelu specjalnie przyjrzeliśmy się hotelom z darmowym WiFi w pokojach), a on ledwo indeksowano)) i na mapie podano 1 GB Internetu. Na nasze pytania o to, że osiedliliśmy się w innym RESORT, nikt nie odpowiedział na nic zrozumiałego. Oba biura podróży odpowiedziały: „To się zdarza”!A jednocześnie nikt nawet nie przeprosił! Ogólnie wakacje nie były zbyt dobre, biorąc pod uwagę wszystkie kłopoty, ośrodek jest droższy niż się spodziewaliśmy, a także sama wycieczka w końcu (w końcu strona miała jedną cenę, ale w końcu, z powodu przeoczenia agenta zapłacili o 1400 hrywien więcej!). Z tym biurem już w życiu nie skontaktuję się, a tym bardziej nie polecam jej znajomym. Będziemy podróżować przez zaufane biuro podróży. Dziękuję za uwagę)))