Autor:
Data zakupu usługi: 16 sierpień 2011 Pisemny: 09 październik 2011 |
|
Biuro podróży: (Kijów) Typ usługi: отель, оформление визы, оформление загранпаспорта |
Alena, abyś nie był „zjedzony mózgiem”:
1. Postaraj się wysłać klienta w czasie, na który kupił u Ciebie bilet. Kilka razy nie mogliśmy pojechać do Bułgarii, bo odpowiedział Pan, że ambasada nie wydaje wizy. (Powinieneś zobaczyć uśmieszek administratora hotelu przy naszym wyjaśnieniu).
Z tego powodu wyjechaliśmy tydzień później.
2. Dotrzymuj obietnic lub nie składaj obietnic, których nie zamierzasz dotrzymać.
Dotyczy to odległości do morza i śniadania.
3. Zachowaj szczególną ostrożność w przypadku rodzin z dziećmi, zwłaszcza dzieci niepełnosprawnych. Jeśli masz niedosyt sumienia i osadzasz osobę niepełnosprawną kilometr od morza, to nadrabiaj to nadmiarem umysłu. Po prostu starannie dotrzymuj swoich zobowiązań i obietnic.
4. Jeśli masz trudności ze zrozumieniem, pamiętaj tylko:
ludzie nie lubią, kiedy ich pieniądze są zawłaszczane i nie zamierzają ich oddać (różnica na śniadanie).
Chcą odzyskać swoje pieniądze i nie będą ci nic więcej płacić.
Jeśli zastosujesz się do tych prostych zaleceń, Twój niski poziom zawodowy znacznie wzrośnie. Twoje mózgi zostaną same, Twoi klienci nie będą mieli załamań nerwowych i będą Ci wdzięczni. I będziesz mógł wyglądać jak całkiem godny przedstawiciel biura podróży.