Recenzja biura podróży (Kijów)

Alene z Alice Travel, Primachengko 3, biuro 3

Autor:
Data zakupu usługi: 16 sierpień 2011
Pisemny: 09 październik 2011
1.0
Biuro podróży: (Kijów)
Typ usługi: отель, оформление визы, оформление загранпаспорта

Alena, abyś nie był „zjedzony mózgiem”:

1. Postaraj się wysłać klienta w czasie, na który kupił u Ciebie bilet. Kilka razy nie mogliśmy pojechać do Bułgarii, bo odpowiedział Pan, że ambasada nie wydaje wizy. (Powinieneś zobaczyć uśmieszek administratora hotelu przy naszym wyjaśnieniu).

Z tego powodu wyjechaliśmy tydzień później.

2. Dotrzymuj obietnic lub nie składaj obietnic, których nie zamierzasz dotrzymać.

Dotyczy to odległości do morza i śniadania.

3. Zachowaj szczególną ostrożność w przypadku rodzin z dziećmi, zwłaszcza dzieci niepełnosprawnych. Jeśli masz niedosyt sumienia i osadzasz osobę niepełnosprawną kilometr od morza, to nadrabiaj to nadmiarem umysłu. Po prostu starannie dotrzymuj swoich zobowiązań i obietnic.

4. Jeśli masz trudności ze zrozumieniem, pamiętaj tylko:

ludzie nie lubią, kiedy ich pieniądze są zawłaszczane i nie zamierzają ich oddać (różnica na śniadanie).

Chcą odzyskać swoje pieniądze i nie będą ci nic więcej płacić.

Jeśli zastosujesz się do tych prostych zaleceń, Twój niski poziom zawodowy znacznie wzrośnie. Twoje mózgi zostaną same, Twoi klienci nie będą mieli załamań nerwowych i będą Ci wdzięczni. I będziesz mógł wyglądać jak całkiem godny przedstawiciel biura podróży.