Autor:
Data zakupu usługi: 20 lipiec 2018 Pisemny: 04 sierpień 2018 |
|
Biuro podróży: Ястреб-тур (Kijów) Typ usługi: другие услуги |
Pojechaliśmy autobusem na wybrzeże Morza Czarnego. Pojechaliśmy tam wygodnym autobusem (dlatego wybraliśmy je, mój mąż ma chore plecy), na szybie jest znak, który pozwala szybko znaleźć autobus na parkingu. Koordynatorka Tatiana jasno wyjaśniła, jak będziemy jechać, gdzie się zatrzymamy.Adekwatny kierowca, który starał się wygodnie dowieźć do celu. Tutaj wszystko jest super, ale są też wady.
Co mi się nie podobało to: 1. Zapomnieli nas ostrzec, że wysadzą nas na przystanku autobusowym (przystanek Parus, ośrodek Gribovka) a właściwie na środku pola przy rozwidleniu, z którego jedziemy 2 km do naszego miejsca spoczynku. Według kierownika autobusy swoimi gabarytami nie mogą tam przejechać ze względu na rurę gazową (rozmawiałam ze wszystkimi mieszkańcami - nikt o tym nie wie, paradoks), a obok nas przejechały dwa duże autobusy, które nie przeszkadzały. 2. W drodze powrotnej odebrał nas autobus podobny do starego Ekarusa, który przez całą drogę grzechotał i szczerze mówiąc nie był wygodny, co było bardzo rozczarowujące. Mój mąż przyjechał z okropnym bólem pleców, ale z bólem głowy.
3. Kierownik, z którym rozmawiałem w dniu wyjazdu, aby wyjaśnić, gdzie zostaniemy wywiezieni, bo nie znalazłem takiego punktu na mapie, parsknął: „Dostałeś SMS-a? Więc czego jeszcze chcesz ?quot; W tym momencie bardzo chciałem zmienić przewoźnika.
Dochodzę do wniosku, że zamawiając wycieczkę w firmie, można się niestety spodziewać niemiłych niespodzianek.