Autor:
Data zakupu usługi: 16 lipiec 2016 Pisemny: 08 sierpień 2016 |
|
Biuro podróży: Ясна тур (Donieck) Typ usługi: другие услуги |
Witam, chcę napisać recenzję biura podróży „Yasna Tour”. Kupiliśmy bilety na autobus Donieck-Symferopol (16.07) iz powrotem (01.08). Zacznę od dobrego, dotrzemy tam w porządku! Serdeczne podziękowania dla kierowcy lotu 8033 w dniach 16.07-17. 07! Dzięki niemu długo nie staliśmy w kolejce, ale dotarliśmy bardzo szybko i wsiedliśmy na najbliższy prom. Wszystko nam się podobało, więc postanowiliśmy zarezerwować miejsce i wrócić. Jak później tego żałowaliśmy! Nasz lot 2123 Jałta-Donieck miał być 01.08 o godzinie 20:00, rezerwację potwierdzaliśmy 3 razy. Dzień przed lotem powiedziano nam, że czas się zmienił i autobus odjeżdża o 6, ale to bardzo wygodny piętrowy Neoplan. Byliśmy nawet zachwyceni, chociaż musieliśmy zmienić bilety, bo zmieniono czas. W ogóle dojechaliśmy do Symferopola i czekaliśmy na nasz „wspaniały” autobus. Pierwszą rzeczą, jaką napotkaliśmy, był brak miejsca w bagażniku! A gdzie pytasz położyć naszą walizkę? Do toalety! Drugie i najbardziej nieprzyjemne, nie było "zarezerwowanych" miejsc! Kazano nam położyć bagaż tam, gdzie chcesz i zająć puste miejsca.. Czy całkowicie zwariowałeś? Czy to twoja usługa? W rezultacie siedzieliśmy z mamą na swoich miejscach, daleko od siebie i oczywiście daleko od okna. Ale tuż pod włazem, z którego strasznie wiało. Podsumowując, zachorowałem. Dziękuję bardzo! Zjedliśmy tę podróż! A wszystko dlatego, że zdecydowałeś się zapełnić już pełny autobus i przełożyłeś nasz lot. Autobus już się zatrzymywał i zabierał ludzi do Symferopola, więc byliśmy tam oczywiście zbędni! Dawno nie widziałem takiego chamstwa! Bądź wdzięczny, że nie powiedziałem tego wszystkiego twojemu przewodnikowi podczas samej wycieczki, ponieważ moje nerwy były na krawędzi! Podsumowując, nigdy więcej nie skorzystam z twoich usług! Dziękuję za uwagę.