Autor:
Data zakupu usługi: 05 sierpień 2018 Pisemny: 17 sierpień 2018 |
|
Biuro podróży: Юниверс (Kijów) Typ usługi: другие услуги |
Do pracy „Universów” krążą ogromne roszczenia. Zdecydowanie nie polecam tego nieszczęsnego przewoźnika. Autobus Bari-Kijów nie przyjechał na umówioną godzinę. Wsiedliśmy do autobusu i nie było tam żadnego zapachu komfortu. Kupiliśmy 8 biletów (w obie strony), nie raz podkreślając, że jemy z dziećmi 7 i 5 lat. A jednak w drodze powrotnej, w środku nocy z dwugodzinnym opóźnieniem, zostaliśmy wepchnięci do autobusu na ostatnie miejsca. Kierowca zignorował naszą prośbę o umieszczenie dzieci gdzieś pośrodku autobusu, mówiąc, że muszą ustąpić miejsca dzieciom z biura. Gdy nadszedł ranek, będąc w roamingu, dodzwoniliśmy się do Biura Wszechświata i na nasze roszczenie dotyczące miejsc, odpowiedzieli, że kierowca ma nasze stałe miejsca: 30,31,32,33. nie w tych miejscach, ale w samym „dupie” (przepraszam za szczerość) autobusu. Gdzie oparcia w ogóle nie schodzą, gdzie nie ma stojaka na jedzenie i szklanki, gdzie jest strasznie gorąco i nie ma czym oddychać. Bo tam silnik i śmierdział gumą. Co zrozumiesz, na samym końcu autobusu było gdzieś 6 dzieci (obok rodziców), ciągle narzekali na bóle głowy i brzuszka, a jedno dziecko ciągle wymiotowało, a dla dziecka nie było toalety aby móc się umyć. Ogólnie szkoda dzieci, które to wszystko przetrwały. Pasażerowie spędzili też prawie dwa dni, jak mówią w suchej karmach, bo żadnych gorących napojów, jak obiecano, nikt nam nie dał. Autobus jest brudny z niedziałającą klimatyzacją, nie ma toalety, obsługa była niegrzeczna wobec pasażerów, a podczas podróży paliła w autobusie. A najgorsze, że się właśnie skończyło!!!!Gdy dzwonili z autobusu do biura i znowu po przyjeździe, żeby usłyszeć chociaż jakąś reakcję, albo przeprosiny za niedogodności i zachowanie kierowców. Wtedy odpowiedzieli nam, dziękując za jedzenie, a nie chodzenie. Jesteście tu przyprowadzeni i radujcie się.
Byliśmy też rozdzieleni