Data zakupu usługi: 06 czerwiec 2018 Pisemny: 06 czerwiec 2018
1.0
Biuro podróży: Штурман (Kijów) Typ usługi: пакетный тур, отель, авиаперелёт
Zarezerwowałem wycieczkę do Turcji.
1) Potwierdzone dokładnie dzień później
2) Cena została zwiększona o 100
3) Po pytaniu - dlaczego pojawiła się odpowiedź w stylu „nie lubię-dosvidos”
4) tak zwany „kierownik” nie zna się na elementarnych rzeczach – myli HB/FB, zapewniał, że wycieczki nie można w żaden sposób zmienić, a potem okazało się, że jest to możliwe.
Aby wyjaśnić obecną sytuację, operując wyłącznie faktami, podajemy następujące informacje:
Zostawiłeś prośbę o bezpakietową, indywidualną wycieczkę do Turcji. Lotem w jedną stronę, nie czarterem, ale zwykłym lotem.
Co do potwierdzenia - możesz je otrzymać tylko w przypadku zawarcia umowy i dalszej rezerwacji wycieczki. Co miałeś na myśli przez „potwierdzenie” w tym przypadku nie jest znane.
Koszt został określony przez kierownika na podstawie aktualnych cen w momencie kalkulacji i biorąc pod uwagę wszystkie życzenia dotyczące zakwaterowania, przelotów, posiłków i transferów.
Po Twoim pytaniu o to, że widziałeś na naszej stronie inny koszt przy wyborze wycieczki, kierownik wyjaśnił, że wybór wycieczki to system konsolidacyjny, który podciąga wycieczki dla różnych operatorów turystycznych, ale jak w każdym systemie, możliwe są niedokładności, dlatego wszystkie biura podróży zawsze sprawdzają aktualną wartość ręcznie.
Ceny produktów turystycznych są bardzo dynamiczne, touroperatorzy mogą je zmieniać kilka razy dziennie.
Koszt wycieczki można ustalić dopiero po zawarciu umowy, przedpłacie, wpisaniu do aplikacji wszystkich danych paszportowych turystów oraz stworzeniu samej rezerwacji.
Przepraszamy, że nie mogliśmy spełnić Twojej prośby.
Z poważaniem,
Biuro podróży "Szturman"
Добрый вечер, Артем.
Благодарим вас за ваш отзыв.
Для прояснения сложившейся ситуации, оперируя исключительно фактами, сообщаем следующее:
Вы оставили запрос на просчет непакетного, индивидуального тура в Турцию. С перелетом в одну сторону не чартерным, а регулярным рейсом.
По поводу подтверждения - вы можете получить его только в случае заключения договора и дальнейшего бронирования тура. Что вы имели ввиду под "подтверждением" в данном случае не известно.
Стоимость была названа менеджером исходя из актуальных цен на момент просчета и учета всех ваших пожеланий касательно проживания, перелета, питания и трансфера.
После вашего вопроса касательного того что на нашем сайте в подборе туре вы видели другую стоимость - менеджер объяснила, что подбор тура это система-консолидатор, которая подтягивает туры по разным туристическим операторам, но как в любой системе возможны неточности, поэтому все тур.агенты всегда проверяют актуальную стоимость в ручном режиме.
Цены на туристические продукты очень динамические, тур.операторы могут менять их несколько раз в день.
Стоимость тура может быть зафиксирована только по факту заключения договора, предоплаты, внесения в заявку всех паспортных данных туристов и создания самого бронирования.
Мы сожалеем, что не удалось удовлетворить ваш запрос.
Czy chcesz odpowiedzieć? Tyle listów. A może znowu się po prostu nie zaśmiejesz i nie ucinasz rozmowy, masz dużo pracy i nie widzisz sensu dalszego komunikowania się? Prawdopodobnie dlatego, że inni ludzie mogą go czytać i może to ostatecznie wpłynąć na sprzedaż. Przepraszam za spadające tempo, które celowo podniosłeś zbyt długo z pomocą przyjaciela.
Odnośnie tego uniewinniającego eseju – nie czytałem go, miałeś okazję to wszystko wyjaśnić przez telefon.
Może to będzie dla Ciebie lekcja w przyszłości
1) zapoznasz się z głównym prawem kapitalistycznego świata (dla ciebie oczywiście przypomnę, bo nie wiedziałeś, a potem zapomniałeś - KLIENT MA ZAWSZE Rację)
2) nie będziesz niegrzeczny i nie będziesz śmiał się z klienta
3) odpowiedz wcześniej niż za dzień
4) naucz się materiału, bo nieznajomość HB/FB dla biura podróży jest jak niewiedza, gdzie jest nerka dla chirurga. Smutny fakt. W końcu nie ma się tam zbyt wiele do nauczenia.
5) nie będziesz uważał swoich klientów za głupców.
Inna agencja potwierdziła mi tę trasę za pieniądze, na które liczyłem. Zajęło im to oczywiście nie jeden dzień.
Cóż, dla zwykłych turystów to przydatna informacja, zwłaszcza dla tych, którzy rzadko spotykają się z biurami podróży. A praktyka pokazuje, że cena za tę samą wycieczkę w różnych biurach podróży może się znacznie różnić – każdy ma inne apetyty. A praktyka pokazuje, że jeśli woźny nie pracuje dobrze, winę ponosi reżyser. Ale niestety nie pozwolono mi porozmawiać z reżyserem – jesteśmy zbyt mało ważni dla tak wspaniałych ludzi.
Неужели вы соизволили ответить? Столько букв. А почему бы вам снова просто не посмеяться и не оборвать разговор, у вас же много работы и вы не видите смысла дальше общаться? Наверное потому что это могут прочитать другие люди и это может сказаться в конечном счете на продажах. Sorry for you falling rate, that you deliberately raised for too long with your friend's help.
Касательно вот этого оправдательного сочинения - я его не читал, у вас была возможность в телефонном режиме все это объяснить.
Может быть это будет вам уроком и впредь
1)вы ознакомитесь с главным законом капиталистического мира (для вас я его конечно же напомню, т.к. вы его не знали а потом и забыли - КЛИЕНТ ВСЕГДА ПРАВ)
2)не будете хамить и смеяться на клиентом
3)отвечать раньше, чем через сутки
4)выучите матчасть, потому что не знать HB/FB для турагента это как не знать где находиться почка для хирурга. Печальный факт. В конце концов, ну там же не так много всего to learn.
5)не будете считать ваших клиентов дурачками. В другом агенстве мне подтвердили этот тур за те деньги, на которые я расчитывал. Это у них заняло конечно же не сутки.
Ну а для обычных туристов -это полезная информация, особенно для тех, кто редко сталкивается с турагентами. А практика показывает, что цена на один и тот же тур у разных турагентов может существенно варьироваться - аппетиты у всех разные. И еще практика показывает, что если плохо работает дворник, виноват директор. Но с директором, к сожалению, поговорить мне не разрешили - слишком мы ничтожны для таких великих людей.
Czy chcesz odpowiedzieć? Tyle listów. A może znów się po prostu nie zaśmiejesz i nie ucinasz rozmowy, masz dużo pracy i nie widzisz sensu dalszego komunikowania się? Prawdopodobnie dlatego, że inni ludzie mogą go czytać i może to ostatecznie wpłynąć na sprzedaż. Przepraszam za spadające tempo, które celowo podniosłeś zbyt długo z pomocą przyjaciela.
Odnośnie tego uniewinniającego eseju – nie czytałem go, miałeś okazję to wszystko wyjaśnić przez telefon.
Może to będzie dla Ciebie lekcja w przyszłości
1) zapoznasz się z głównym prawem kapitalistycznego świata (dla ciebie oczywiście przypomnę, bo nie wiedziałeś, a potem zapomniałeś - KLIENT MA ZAWSZE Rację)
2) nie będziesz niegrzeczny i nie będziesz śmiał się z klienta
3) odpowiedz wcześniej niż za dzień
4) naucz się materiału, bo nieznajomość HB/FB dla biura podróży jest jak niewiedza, gdzie jest nerka dla chirurga. Smutny fakt. W końcu nie ma się tam zbyt wiele do nauczenia.
5) nie będziesz uważał swoich klientów za głupców. Inna agencja potwierdziła mi tę trasę za pieniądze, na które liczyłem. Zajęło im to oczywiście nie jeden dzień.
Cóż, dla zwykłych turystów to przydatna informacja, zwłaszcza dla tych, którzy rzadko spotykają się z biurami podróży. A praktyka pokazuje, że cena za tę samą wycieczkę w różnych biurach podróży może się znacznie różnić – każdy ma inne apetyty. A praktyka pokazuje, że jeśli woźny nie pracuje dobrze, winę ponosi reżyser. Ale niestety nie pozwolono mi porozmawiać z reżyserem – jesteśmy zbyt mało ważni dla tak wspaniałych ludzi.
Неужели вы соизволили ответить? Столько букв. А почему бы вам снова просто не посмеяться и не оборвать разговор, у вас же много работы и вы не видите смысла дальше общаться? Наверное потому что это могут прочитать другие люди и это может сказаться в конечном счете на продажах. Sorry for you falling rate, that you deliberately raised for too long with your friend's help.
Касательно вот этого оправдательного сочинения - я его не читал, у вас была возможность в телефонном режиме все это объяснить.
Может быть это будет вам уроком и впредь
1)вы ознакомитесь с главным законом капиталистического мира (для вас я его конечно же напомню, т.к. вы его не знали а потом и забыли - КЛИЕНТ ВСЕГДА ПРАВ)
2)не будете хамить и смеяться на клиентом
3)отвечать раньше, чем через сутки
4)выучите матчасть, потому что не знать HB/FB для турагента это как не знать где находиться почка для хирурга. Печальный факт. В конце концов, ну там же не так много всего to learn.
5)не будете считать ваших клиентов дурачками. В другом агенстве мне подтвердили этот тур за те деньги, на которые я расчитывал. Это у них заняло конечно же не сутки.
Ну а для обычных туристов -это полезная информация, особенно для тех, кто редко сталкивается с турагентами. А практика показывает, что цена на один и тот же тур у разных турагентов может существенно варьироваться - аппетиты у всех разные. И еще практика показывает, что если плохо работает дворник, виноват директор. Но с директором, к сожалению, поговорить мне не разрешили - слишком мы ничтожны для таких великих людей.
Tak, i jak mówią, mamy zarejestrowane wszystkie ruchy.
Możesz zobaczyć zrzut ekranu w moim profilu. I komentarz:
/////////////////Zrzut ekranu. Wyraźnie widać, że jest to wycieczka pakietowa o wartości 825 USD. Możliwość wyboru opcji lotu (4 opcje tam i 2 w obie strony) Jakież było dla mnie zaskoczenie, że po wybraniu jednej z czterech opcji lotu tam i odrzuceniu lotu powrotnego otrzymałem cenę 925 dolarów. Otóż to. Bierz mniej, płać więcej.
Tak i otrzymałem odpowiedź w stylu - sam głupiec))) ////////
Да, и как говорится, у нас же все ходы записаны.
У меня в профиле можно увидеть скриншот. И комментарий:
/////////////////Скриншот экрана. Прекрасно видно, что это пакетный тур стоимостью 825$. Возможность выбрать варианты перелета (4варианта туда и 2варианта назад) Какое же у меня было удивление, что после того я выбрал один из четырех вариантов перелета туда и отказавшись от перелета назад, я получил цену 925долларов. Вот так вот. Берешь меньше- плати больше.
Да, и получил ответ в стиле - сам дурак)))////////
Tak, i jak mówią, mamy zarejestrowane wszystkie ruchy.
Możesz zobaczyć zrzut ekranu w moim profilu. I komentarz:
/////////////////Zrzut ekranu. Wyraźnie widać, że jest to wycieczka pakietowa o wartości 825 USD. Możliwość wyboru opcji lotu (4 opcje tam i 2 w obie strony) Jakież było dla mnie zaskoczenie, że po wybraniu jednej z czterech opcji lotu tam i odrzuceniu lotu powrotnego otrzymałem cenę 925 dolarów. Otóż to. Bierz mniej, płać więcej.
Tak i otrzymałem odpowiedź w stylu - sam głupiec))) ////////
Да, и как говорится, у нас же все ходы записаны.
У меня в профиле можно увидеть скриншот. И комментарий:
/////////////////Скриншот экрана. Прекрасно видно, что это пакетный тур стоимостью 825$. Возможность выбрать варианты перелета (4варианта туда и 2варианта назад) Какое же у меня было удивление, что после того я выбрал один из четырех вариантов перелета туда и отказавшись от перелета назад, я получил цену 925долларов. Вот так вот. Берешь меньше- плати больше.
Да, и получил ответ в стиле - сам дурак)))////////
Dobry wieczór, Artemie.
Dziękujemy za twoją opinię.
Aby wyjaśnić obecną sytuację, operując wyłącznie faktami, podajemy następujące informacje:
Zostawiłeś prośbę o bezpakietową, indywidualną wycieczkę do Turcji. Lotem w jedną stronę, nie czarterem, ale zwykłym lotem.
Co do potwierdzenia - możesz je otrzymać tylko w przypadku zawarcia umowy i dalszej rezerwacji wycieczki. Co miałeś na myśli przez „potwierdzenie” w tym przypadku nie jest znane.
Koszt został określony przez kierownika na podstawie aktualnych cen w momencie kalkulacji i biorąc pod uwagę wszystkie życzenia dotyczące zakwaterowania, przelotów, posiłków i transferów.
Po Twoim pytaniu o to, że widziałeś na naszej stronie inny koszt przy wyborze wycieczki, kierownik wyjaśnił, że wybór wycieczki to system konsolidacyjny, który podciąga wycieczki dla różnych operatorów turystycznych, ale jak w każdym systemie, możliwe są niedokładności, dlatego wszystkie biura podróży zawsze sprawdzają aktualną wartość ręcznie.
Ceny produktów turystycznych są bardzo dynamiczne, touroperatorzy mogą je zmieniać kilka razy dziennie.
Koszt wycieczki można ustalić dopiero po zawarciu umowy, przedpłacie, wpisaniu do aplikacji wszystkich danych paszportowych turystów oraz stworzeniu samej rezerwacji.
Przepraszamy, że nie mogliśmy spełnić Twojej prośby.
Z poważaniem,
Biuro podróży "Szturman"
Добрый вечер, Артем.
Благодарим вас за ваш отзыв.
Для прояснения сложившейся ситуации, оперируя исключительно фактами, сообщаем следующее:
Вы оставили запрос на просчет непакетного, индивидуального тура в Турцию. С перелетом в одну сторону не чартерным, а регулярным рейсом.
По поводу подтверждения - вы можете получить его только в случае заключения договора и дальнейшего бронирования тура. Что вы имели ввиду под "подтверждением" в данном случае не известно.
Стоимость была названа менеджером исходя из актуальных цен на момент просчета и учета всех ваших пожеланий касательно проживания, перелета, питания и трансфера.
После вашего вопроса касательного того что на нашем сайте в подборе туре вы видели другую стоимость - менеджер объяснила, что подбор тура это система-консолидатор, которая подтягивает туры по разным туристическим операторам, но как в любой системе возможны неточности, поэтому все тур.агенты всегда проверяют актуальную стоимость в ручном режиме.
Цены на туристические продукты очень динамические, тур.операторы могут менять их несколько раз в день.
Стоимость тура может быть зафиксирована только по факту заключения договора, предоплаты, внесения в заявку всех паспортных данных туристов и создания самого бронирования.
Мы сожалеем, что не удалось удовлетворить ваш запрос.
С уважением,
Туристическое агентство "Штурман"
Czy chcesz odpowiedzieć? Tyle listów. A może znowu się po prostu nie zaśmiejesz i nie ucinasz rozmowy, masz dużo pracy i nie widzisz sensu dalszego komunikowania się? Prawdopodobnie dlatego, że inni ludzie mogą go czytać i może to ostatecznie wpłynąć na sprzedaż. Przepraszam za spadające tempo, które celowo podniosłeś zbyt długo z pomocą przyjaciela.
Odnośnie tego uniewinniającego eseju – nie czytałem go, miałeś okazję to wszystko wyjaśnić przez telefon.
Może to będzie dla Ciebie lekcja w przyszłości
1) zapoznasz się z głównym prawem kapitalistycznego świata (dla ciebie oczywiście przypomnę, bo nie wiedziałeś, a potem zapomniałeś - KLIENT MA ZAWSZE Rację)
2) nie będziesz niegrzeczny i nie będziesz śmiał się z klienta
3) odpowiedz wcześniej niż za dzień
4) naucz się materiału, bo nieznajomość HB/FB dla biura podróży jest jak niewiedza, gdzie jest nerka dla chirurga. Smutny fakt. W końcu nie ma się tam zbyt wiele do nauczenia.
5) nie będziesz uważał swoich klientów za głupców.
Inna agencja potwierdziła mi tę trasę za pieniądze, na które liczyłem. Zajęło im to oczywiście nie jeden dzień.
Cóż, dla zwykłych turystów to przydatna informacja, zwłaszcza dla tych, którzy rzadko spotykają się z biurami podróży. A praktyka pokazuje, że cena za tę samą wycieczkę w różnych biurach podróży może się znacznie różnić – każdy ma inne apetyty. A praktyka pokazuje, że jeśli woźny nie pracuje dobrze, winę ponosi reżyser. Ale niestety nie pozwolono mi porozmawiać z reżyserem – jesteśmy zbyt mało ważni dla tak wspaniałych ludzi.
Неужели вы соизволили ответить? Столько букв. А почему бы вам снова просто не посмеяться и не оборвать разговор, у вас же много работы и вы не видите смысла дальше общаться? Наверное потому что это могут прочитать другие люди и это может сказаться в конечном счете на продажах. Sorry for you falling rate, that you deliberately raised for too long with your friend's help.
Касательно вот этого оправдательного сочинения - я его не читал, у вас была возможность в телефонном режиме все это объяснить.
Может быть это будет вам уроком и впредь
1)вы ознакомитесь с главным законом капиталистического мира (для вас я его конечно же напомню, т.к. вы его не знали а потом и забыли - КЛИЕНТ ВСЕГДА ПРАВ)
2)не будете хамить и смеяться на клиентом
3)отвечать раньше, чем через сутки
4)выучите матчасть, потому что не знать HB/FB для турагента это как не знать где находиться почка для хирурга. Печальный факт. В конце концов, ну там же не так много всего to learn.
5)не будете считать ваших клиентов дурачками. В другом агенстве мне подтвердили этот тур за те деньги, на которые я расчитывал. Это у них заняло конечно же не сутки.
Ну а для обычных туристов -это полезная информация, особенно для тех, кто редко сталкивается с турагентами. А практика показывает, что цена на один и тот же тур у разных турагентов может существенно варьироваться - аппетиты у всех разные. И еще практика показывает, что если плохо работает дворник, виноват директор. Но с директором, к сожалению, поговорить мне не разрешили - слишком мы ничтожны для таких великих людей.
Czy chcesz odpowiedzieć? Tyle listów. A może znów się po prostu nie zaśmiejesz i nie ucinasz rozmowy, masz dużo pracy i nie widzisz sensu dalszego komunikowania się? Prawdopodobnie dlatego, że inni ludzie mogą go czytać i może to ostatecznie wpłynąć na sprzedaż. Przepraszam za spadające tempo, które celowo podniosłeś zbyt długo z pomocą przyjaciela.
Odnośnie tego uniewinniającego eseju – nie czytałem go, miałeś okazję to wszystko wyjaśnić przez telefon.
Może to będzie dla Ciebie lekcja w przyszłości
1) zapoznasz się z głównym prawem kapitalistycznego świata (dla ciebie oczywiście przypomnę, bo nie wiedziałeś, a potem zapomniałeś - KLIENT MA ZAWSZE Rację)
2) nie będziesz niegrzeczny i nie będziesz śmiał się z klienta
3) odpowiedz wcześniej niż za dzień
4) naucz się materiału, bo nieznajomość HB/FB dla biura podróży jest jak niewiedza, gdzie jest nerka dla chirurga. Smutny fakt. W końcu nie ma się tam zbyt wiele do nauczenia.
5) nie będziesz uważał swoich klientów za głupców. Inna agencja potwierdziła mi tę trasę za pieniądze, na które liczyłem. Zajęło im to oczywiście nie jeden dzień.
Cóż, dla zwykłych turystów to przydatna informacja, zwłaszcza dla tych, którzy rzadko spotykają się z biurami podróży. A praktyka pokazuje, że cena za tę samą wycieczkę w różnych biurach podróży może się znacznie różnić – każdy ma inne apetyty. A praktyka pokazuje, że jeśli woźny nie pracuje dobrze, winę ponosi reżyser. Ale niestety nie pozwolono mi porozmawiać z reżyserem – jesteśmy zbyt mało ważni dla tak wspaniałych ludzi.
Неужели вы соизволили ответить? Столько букв. А почему бы вам снова просто не посмеяться и не оборвать разговор, у вас же много работы и вы не видите смысла дальше общаться? Наверное потому что это могут прочитать другие люди и это может сказаться в конечном счете на продажах. Sorry for you falling rate, that you deliberately raised for too long with your friend's help.
Касательно вот этого оправдательного сочинения - я его не читал, у вас была возможность в телефонном режиме все это объяснить.
Может быть это будет вам уроком и впредь
1)вы ознакомитесь с главным законом капиталистического мира (для вас я его конечно же напомню, т.к. вы его не знали а потом и забыли - КЛИЕНТ ВСЕГДА ПРАВ)
2)не будете хамить и смеяться на клиентом
3)отвечать раньше, чем через сутки
4)выучите матчасть, потому что не знать HB/FB для турагента это как не знать где находиться почка для хирурга. Печальный факт. В конце концов, ну там же не так много всего to learn.
5)не будете считать ваших клиентов дурачками. В другом агенстве мне подтвердили этот тур за те деньги, на которые я расчитывал. Это у них заняло конечно же не сутки.
Ну а для обычных туристов -это полезная информация, особенно для тех, кто редко сталкивается с турагентами. А практика показывает, что цена на один и тот же тур у разных турагентов может существенно варьироваться - аппетиты у всех разные. И еще практика показывает, что если плохо работает дворник, виноват директор. Но с директором, к сожалению, поговорить мне не разрешили - слишком мы ничтожны для таких великих людей.
Tak, i jak mówią, mamy zarejestrowane wszystkie ruchy.
Możesz zobaczyć zrzut ekranu w moim profilu. I komentarz:
/////////////////Zrzut ekranu. Wyraźnie widać, że jest to wycieczka pakietowa o wartości 825 USD. Możliwość wyboru opcji lotu (4 opcje tam i 2 w obie strony) Jakież było dla mnie zaskoczenie, że po wybraniu jednej z czterech opcji lotu tam i odrzuceniu lotu powrotnego otrzymałem cenę 925 dolarów. Otóż to. Bierz mniej, płać więcej.
Tak i otrzymałem odpowiedź w stylu - sam głupiec))) ////////
Да, и как говорится, у нас же все ходы записаны.
У меня в профиле можно увидеть скриншот. И комментарий:
/////////////////Скриншот экрана. Прекрасно видно, что это пакетный тур стоимостью 825$. Возможность выбрать варианты перелета (4варианта туда и 2варианта назад) Какое же у меня было удивление, что после того я выбрал один из четырех вариантов перелета туда и отказавшись от перелета назад, я получил цену 925долларов. Вот так вот. Берешь меньше- плати больше.
Да, и получил ответ в стиле - сам дурак)))////////
Tak, i jak mówią, mamy zarejestrowane wszystkie ruchy.
Możesz zobaczyć zrzut ekranu w moim profilu. I komentarz:
/////////////////Zrzut ekranu. Wyraźnie widać, że jest to wycieczka pakietowa o wartości 825 USD. Możliwość wyboru opcji lotu (4 opcje tam i 2 w obie strony) Jakież było dla mnie zaskoczenie, że po wybraniu jednej z czterech opcji lotu tam i odrzuceniu lotu powrotnego otrzymałem cenę 925 dolarów. Otóż to. Bierz mniej, płać więcej.
Tak i otrzymałem odpowiedź w stylu - sam głupiec))) ////////
Да, и как говорится, у нас же все ходы записаны.
У меня в профиле можно увидеть скриншот. И комментарий:
/////////////////Скриншот экрана. Прекрасно видно, что это пакетный тур стоимостью 825$. Возможность выбрать варианты перелета (4варианта туда и 2варианта назад) Какое же у меня было удивление, что после того я выбрал один из четырех вариантов перелета туда и отказавшись от перелета назад, я получил цену 925долларов. Вот так вот. Берешь меньше- плати больше.
Да, и получил ответ в стиле - сам дурак)))////////