Autor:
Data zakupu usługi: 25 kwiecień 2013 Pisemny: 14 lipiec 2013 |
|
Biuro podróży: Шоколад (Kijów) Typ usługi: экскурсионный тур |
Prawidłowy! Firma pisze tylko pozytywne recenzje, szef grupy Jurij, który wiózł grupę studentów z Równego od 25 kwietnia do 30 kwietnia 2013 roku. Zachowywał się niepoprawnie niegrzecznie. W odpowiedzi poczekaj minutę na nauczyciela. odpowiedź brzmiała, dlaczego na niego czekaliśmy. Powrót w drodze nie zatrzymał się w supermarkecie. Chociaż obiecali przywieźć uczniów, aby kupić jedzenie w drodze. Klimatyzacja w autobusie nie działała, w pierwszej połowie autobusu było gorąco, a pod koniec było już tylko zimno. Pendrive'y nie zostały odczytane, choć przedstawiciele firmy to gwarantowali. Dźwięk na drugim piętrze autobusu nie wyłączył się, trzeba było wyłączyć drugie piętro. Spałem w nocy z otwartymi włazami - gorąco. Jurij nie zareagował na tę uwagę. Chcieli pobrać dodatkową opłatę za podniesienie ceny w „Ermitażu”. wędrował po mieście z długimi i nachalnymi wyborami wycieczek do KRONSTADT.
Zwrócił się do lidera grupy studentów i naciskał na studentów, aby wybierali dodatkowe wycieczki, bo to były ich zarobki. Chociaż w programie było 10 wycieczek. Pojawiły się również komentarze podczas osiedlania się w hotelu. Naruszenie przepisów ruchu drogowego i cofanie 74-miejscowego autobusu w niewystarczająco przystosowanych miejscach. Ciągła niegrzeczność. Nieuprzejmość. Niezgodność z wybraną pozycją. Wieczorem picie piwa przed ulicą St. Petersburg Kijów. A szef firmy Andrij nawet nie nakłonił rówieńskiej firmy ADRIATIC do napisania odpowiedzi na skargę. Chociaż zgodnie z prawem musiał udzielić odpowiedzi. Firma zadeklarowała się więc brutalnie i straciła możliwość ponownego kierowania grupą studentów liczącą co najmniej 60 osób.