Autor:
Data zakupu usługi: 19 wrzesień 2017 Pisemny: 22 wrzesień 2017 |
|
Biuro podróży: Шоколад Тур (Kijów) Typ usługi: экскурсионный тур |
Wykupiliśmy wycieczkę dla 4 osób do Petersburga 19 września 2017 r. z wyjazdem z Kijowa. Zostaliśmy powiadomieni dwa tygodnie wcześniej, że trasa została przełożona na 20 września. Musiałem pilnie przekazać bilety do Kijowa i kupić nowe. Ale jeszcze większa niespodzianka czekała na nas dwa dni po przełożeniu trasy: „Proszę pamiętać, że trasa nie odbędzie się 20.09”. Wysłałem pismo z prośbą o zwrot pieniędzy i dzwoniłem co drugi dzień przez dwa tygodnie z jednym pytaniem - "Kiedy zwrócisz pieniądze". Odpowiedź od kierownika Ludmiły była jedna: „Pośpieszę księgowego”. W efekcie pieniądze zostały zwrócone, ale reszta to zepsuty urlop, utrata prowizji z dostawy biletów kolejowych i kompletne rozczarowanie w czekoladowym biurze podróży.