Recenzja biura podróży Фиджи Вояж (Dniepr)

Rejs morski. Śródziemnomorski. podróż fidżi

Autor:
Data zakupu usługi: 19 styczeń 2011
Pisemny: 21 kwiecień 2011
1.0
Biuro podróży: Фиджи Вояж (Dniepr)
Typ usługi: пакетный тур, экскурсионный тур, отель, авиаперелёт, оформление визы

Prawda o Fidżi Voyage.

Decydując się na rejs morski możesz liczyć tylko na siebie i jego niezależną organizację.

A przynajmniej nie ufaj mu Fiji Voyage (Dniepropietrowsk).

Powody są wymienione poniżej:

Rodzina postanowiła odwiedzić Rzym i wybrać się w rejs po Morzu Śródziemnym. Na stronie touroperatora Fiji Voyage twierdzą, że Fiji Voyage Company jest specjalistą od rejsów.

Kupiłem rejs, bajkę marokańską, Yacht Club, MSC Fantasia. 4.04.11 – 15.04.11

Zaufaliśmy firmie Fiji Voyage w organizacji i obsłudze wiz, przelotów, transferów i hoteli.

Chociaż już w trakcie opracowywania i przygotowywania trasy pojawiły się pytania, ale przedpłata została dokonana, więc potraktowano je z cierpliwością. Poza tym bardzo chciałem wybrać się w rejs.

Pojawiły się obawy o wizy, ale manager Victoria zapewniła, że ​​ich włoscy partnerzy zrobią wszystko szybko i sprawnie, dostarczyli PEŁNY pakiet dokumentów. Wizy były otwierane przez długi czas, rozmawiali o jakichś problemach wewnętrznych, o wakacjach we włoskiej ambasadzie. Ale jednak. 23.03.11 w końcu powiedzieli, że wszystko jest w porządku, wizy zostały otrzymane. Victoria zaleciła nie ubiegać się o wizę do Maroka, ponieważ Obawiano się, że nie zdążymy na czas, zgodziliśmy się. PASZPORTY Z WIZAMI MIAŁY JE DO 31.03.11.

Nie będę wdawał się w szczegóły dotyczące niezgodności kosztów i jakości hotelu. Fiji Voyage sprzedał nam hotel Wind Rose 3* za 150 euro dziennie.

Tak więc, po przybyciu do portu Civitavecchia, uroczyste spotkanie zasłużonych pasażerów Yacht Clubu kończy się tym, że po wydaniu nam biletów pokładowych i programu rejsu powiedziano nam, że mamy otwartą niewłaściwą wizę - liczba przystawek 1, ale powinna być multi. Najpierw szok, potem konwulsyjnie zacznij zadawać pytania, co możemy zrobić. Odpowiedź jest tylko jedna - "TWOJA agencja, przez którą wyrobiłeś wizę - POMYLIŁA SIĘ!".

Po telefonie do agencji i usłyszeniu od Victorii: „nie może być”, zdaliśmy sobie sprawę, że z Fiji Voyage wszystko może się zdarzyć! Ale tylko złe!

Liniowiec wypłynął i zostaliśmy sami.

Ponownie dzwonimy do Fidżi, domagamy się zorganizowania nam opuszczenia portu i powrotu do naszej ojczyzny, a oni mówią, aby nie odwracać naszej uwagi od naszego spotkania w waszej sprawie.

Pokój, tylko pokój!

Zebrali się, nakarmili i zmienili dziecko, minęło kolejne 40 minut, potem przez godzinę po prostu nie odebrali telefonu

Zamówiliśmy taksówkę (160 euro) i pojechaliśmy do Rzymu, a godzinę później zadzwonili - przepraszam, podjęliśmy decyzję, wezwaliśmy taksówkę i jedziemy do Rzymu i skontaktujemy się z naszymi włoskimi partnerami, a przyjadą po Was jutro i rozwiążą wszystkie problemy . Wow, to taka troska, oszuści nie pracują na Fidżi, ale nie, tak….. Po zadzwonieniu do swoich włoskich partnerów (Anna) powiedziała, że ​​słyszała o tej sytuacji po raz pierwszy i nie była na wszyscy są świadomi sytuacji i nie mają nic wspólnego z Fiji Voyage. I poradziła mi, żebym skontaktował się z recepcją naszego hotelu i wyszedł sam.

Znowu telefonuje do biura Fiji Voyage, znów komunikuje się z wysoko wykwalifikowaną menadżerką Victorią, która radzi, abyśmy rano udali się do konsulatu i tam rozwiązali jej problemy z wizą, a jeśli uda nam się zdecydować dogonić statek w Genua.

Albo emocje, albo chęć udowodnienia światu, że wyjdziemy – zgadzamy się.

Rano dostajemy sms z Fidżi z adresem konsulatu ukraińskiego, dojeżdżamy na miejsce, a tam jest ambasada Ukrainy, konsulat na drugim końcu miasta, ale cóż, jesteśmy zdeterminowani, aby wygrać! Pędzimy do konsulatu.

Konsul dziwnie na nas patrzy i zadaje jedno proste pytanie – „kto Ci powiedział, że konsulat Ukrainy we Włoszech ma prawo wydawać lub zmieniać wizy?” Tutaj rozmawiamy przez telefon z wysoce wyspecjalizowaną i szanowaną kierowniczką biura podróży Fiji Voyage - samą Victorią, czy byłaby pani łaskawa z nią porozmawiać, a konsul tłumaczył Victorii przez 20 minut, że kpią z turystów otwierając złe wizy dla nich. I znowu, jasne jest, że po prostu jeździmy po Rzymie jak marionetki, podczas gdy oni sami siedzą na Fidżi i cieszą się z fikcyjnej wyprawy.

Żądamy, aby Victoria zmieniła rezerwację biletów i wróciła do naszej ojczyzny, ale stara się wymyślić dla nas kolejny test i oferuje nam wakacje na wybrzeżu w ramach rekompensaty.

Rozumiemy, że wakacje się rozpoczęły, rozumiemy, że lepiej, aby dziecko trochę odpoczęło, a nie przeżyło znowu długiego lotu i mówimy, że jesteśmy gotowi zostać we Włoszech i pojechać na wakacje nad wybrzeże. A to nie takie proste, Victoria oddzwania po 3 godzinach i mówi: „nie ma miejsc w żadnym hotelu na całym wybrzeżu Włoch” i proponuje nam hotele na poziomie pryzmy (kosztują 4 razy taniej niż nasz rejs) pod Rzymem ze śniadaniem ! Ma to zrekompensować luksusowy apartament w klubie jachtowym. Oto DZIECKO!

Znowu żądanie powrotu do ojczyzny i zwrotu pieniędzy, znowu 2 godziny ciszy i cudem zadzwoniła Elena, przedstawiła się jako założycielka i obiecała nam jutro zorganizować wakacje we Włoszech na najwyższym poziomie (jak to jest okazało się później, że po prostu grali na zwłokę, abyśmy nie mogli złożyć u nich reklamacji w ciągu 2 dni). Elena namówiła ją, by zaufała jej jako profesjonalistce, zaczęła mówić, no cóż, skoro już tam jesteś, masz małe dziecko, po prostu przyleciał, a ty go znowu zwracasz, i och, jak nie chcesz dawać pieniądze i .... przekonany. Wysłali nas w góry 120 km od Rzymu do 5-gwiazdkowego hotelu. Zapewnili nas, że czeka nas tam luksusowe wakacje ze śniadaniem, obiadokolacją i pakietem zabiegów spa.

Hotel był faktycznie znacznie lepszy i bardziej przestronny niż Windrose, ale w tej chwili nie mają sezonu, hotel jest całkowicie pusty, 80% infrastruktury nie działa, oczywiście nikt nie zapłacił za pakiety spa, kolacji też nie było płatny.

Mimo, że obiad był drogi, to był pyszny 

Po ponownym zadzwonieniu do Victorii i po raz kolejny słysząc od niej - „nie może być, wszystko jest z tobą w cenie”, zażądali lotu do Kijowa na jutro.

Postanowiliśmy, że jeśli jeszcze raz się namówimy, to sami kupimy bilety i dojedziemy, tak nie poszło 

Napisałem kilka SMS-ów, ponieważ. znowu nikt nie odebrał telefonu, że jutro sami wrócimy.

Rano telefon od Victorii: „Musisz być na lotnisku za 3 godziny”.

Oczywiście nie mogą zamówić transferu, znowu 160 euro taksówką, a my chętnie jedziemy na lotnisko, dzięki Bogu uciekliśmy 

Następnego dnia dotarliśmy do agencji Fiji Voyage, powitała nas uśmiechnięta Victoria ze słowami - „jak się masz”.

Komunikacja z założycielami (Zeldina Elena Anatolyevna, Zalisko Sofia Anatolyevna): Rozpoczęli rozmowę od tego, co mogą dla nas zrobić, aby przeprosić za niedbałą pracę ich menedżera i zaoferowali nam 20% zniżki na następujące rejsy i wycieczki po ich podróży agencji i wyrazili głęboki żal z powodu tego, co się stało. Dodatkowo zapewnili nas, że ich umowa została sporządzona w taki sposób, że nic nam nie są winni.

Powiedzieli, że kiedy zobaczyli, że ich pracownik jest zdemoralizowany i zdenerwowany czymś, sprecyzowali, że była tak zasmucona, gdy dowiedziała się, że wysłała swoją rodzinę z dzieckiem na rejs, nawet nie sprawdzając poprawności wydanej wizy, pospieszyła do pomóż jej i pracował z dwudniowym opóźnieniem, próbując wrzucić nam kiepskie wakacje w zamian za płatny rejs.

Nasze oburzenie nie miało granic, żądali od nich rekompensaty kosztów wydatków zgodnie z umową. Na co otrzymali odpowiedź, że nie są odpowiedzialni za wizy, a ja się z nimi nie kłócę w tej sprawie, ale po otrzymaniu dokumentów z nieprawidłowo otwartą wizą milcz o tym i wyślij rodzinę z dzieckiem na wycieczkę - można to zrobić przez zaniedbanie lub celowo.

Próby, którym poddali nas i nasze dziecko, świadczą o pewnych sadystycznych skłonnościach nie tylko menedżerów Fiji Voyage, ale także ich założycieli.

Całkowity. Odmówili zwrotu pieniędzy. Roszczenie nie zostało przyjęte.

Wysłano wniosek do sądu, Towarzystwa Ochrony Praw Konsumentów.

Jestem pewien, że pozwiemy.

I wybierzmy się na rejs!

Gotowy odpowiedzieć na wszelkie pytania.

[email protected]

[email protected]