Autor:
Data zakupu usługi: 13 sierpień 2021 Pisemny: 01 wrzesień 2021 |
|
Biuro podróży: Фарватер (Kijów) Typ usługi: пакетный тур |
Nadal nie rozumiem, jak rezerwacja wycieczki może być tak skomplikowana i popieprzona. Odniosłam wrażenie, że jestem ciągle narzucana, chociaż nie, jestem Twoim klientem, Ty otrzymujesz ode mnie prowizję za rezerwację wycieczki i Twoim zadaniem jest prowadzenie mnie od opłacenia tam do otrzymania dokumentów. Jak było w moim przypadku:
1. Opłacono za zwiedzanie, następnie zadzwoń „za park wodny jest dodatkowa opłata, nie można jej odmówić”. Dlaczego nie ma tego nigdzie na stronie? Jest to stabilna dopłata, zawsze tam jest, mogli wskazać tę informację na stronie.
2. Niekompetentny kierownik rezerwacji. Podróżowałem z przyjacielem, niektóre hotele nie przyjmują 2 mężczyzn w 1 pokoju. Zapytałem kierownika, czy dany hotel może pomieścić, odpowiedź brzmiała „masz tę listę hoteli?”. Mówisz poważnie, czy powinienem to mieć? Jestem biurem podróży czy ty?
3. Komunikacja z klientami jest po prostu obrzydliwa. Kupiliśmy wycieczkę - cisza, najpierw musiałem zadzwonić. Potwierdzenie wycieczki - cisza, nikt nie zgłasza. Przyjmowanie dokumentów na zwiedzanie - cisza, dopóki nie zadzwoniliśmy, nikt nie przysłał dokumentów. Otrzymanie kodu promocyjnego na taksówkę - cisza, nikt nie wysyła. Chociaż przypominaliśmy 2 razy.
I dlaczego? Pracownicy spedytora fizycznie nie mają czasu na jakościową obsługę wszystkich wniosków o wycieczki. Ograniczona liczba menedżerów jest bardzo odczuwalna, zatrudnienie 1 lub 2 menedżerów nie spowodowałoby takiego bałaganu. Wyciągnij własne wnioski, ale na razie radzę unikać toru wodnego, jest wiele alternatyw, w których naprawdę będziesz dobrze obsłużony jako klient!