OPINIE O FIRMIE PODRÓŻY ФАРВАТЕР
Już od dawna wystawiam bilety i potwierdzam hotel. Potem mama chciała mi opowiedzieć o moich dziewczynach, potem złożyłam wniosek o bilety bezpośrednio na Join Up, potem z nimi wszystko było lepiej. Farvater ma nieaktualne informacje na swojej stronie internetowej. Jeśli informacje zostały zaktualizowane i cena biletów spadła, złożyłem prośbę, otrzymałem potwierdzenie. →
06/17 Dzieci miały zarezerwowany pakiet wycieczek na wesele w Sharm el-Sheikh w dniu 24.07. Płatność 100% Uzgodniliśmy dogodną godzinę wyjazdu o 14:20. Dokumenty wpłynęły e-mailem w dniu 22.07 po godzinie 20:00. Operator nie poinformował dzieci, że godzina zmieniła się z dziennej na nocną o 2:20. →
Bardzo wygodne, bez wyjazdu do biura, bez narzucania wycieczek, hotel wybraliśmy sami.Dokumenty zostały wysłane następnego dnia e-mailem.Porównując ceny z innymi biurami podróży, Farvater oferuje najbardziej opłacalne wycieczki. →
Wybrany hotel nie był w żaden sposób komentowany podczas rozmowy telefonicznej. →
Nigdy nie korzystaj z ich usług!!! Znaleźliśmy firmę w Internecie, wygodnie było zarezerwować i zapłacić online, ponieważ niewygodne było chodzenie do biura po pracy. Dzięki Bogu wszyscy poszliśmy osobiście. Wybraliśmy hotel od dawna, chcieliśmy dobrze wypocząć, ale terminy były ograniczone. →
W agencji trafiliśmy do niewłaściwego pracownika. Ale ogólnie wszystko poszło dobrze. Z lotami wszystko było w porządku, dopiero 2 dni przed powrotem dowiedzieliśmy się, że przylot z Żulana do Boryspola został przełożony i trochę później, ale to nie był problem, nie było opóźnień. →
Okazuje się, że wykupiłem wycieczkę dla dziecka z aquaparkiem, ale okazało się, że przyjechaliśmy, a aquaparku nie było w wycieczce. Agencja odmówiła pociągnięcia do odpowiedzialności za wyrządzone w ten sposób szkody. W związku z tym mam złe wrażenie z obsługi w Farvater. →
Wycieczkę kupiłem online w biurze Farvater Travel, podobała mi się usługa. Wszystko było w porządku z lotem. →
Ta agencja ma bardzo wygodną stronę internetową, wygodnie jest płacić kartą. Mieliśmy problemy z lotem, nawet ich nie pytałem, ale rozwiązali problem i zwrócili część pieniędzy. Właśnie były problemy techniczne z samolotem, kiedy lecieliśmy na wakacje i rzeczywisty lot był opóźniony o 8 godzin i samolot został zmieniony. →
Po pierwsze - wybraliśmy wycieczkę po serwisie bez rabatu, próbowaliśmy użyć kodu promocyjnego z karty master, rabatu nie możemy uzyskać Drugi _ kierownik mówi, że kod promocyjny nie zadziałał, ponieważ jest to wycieczka promocyjna, ale strona nie wskazuje, że wycieczka jest promocyjna i nie było na nią żadnych zniżek. →
|