Autor:
Data zakupu usługi: 11 październik 2014 Pisemny: 12 październik 2014 |
|
Biuro podróży: Україна Тур (Odessa) Typ usługi: экскурсионный тур |
Pojechałem na wycieczkę po grzybach, odebraliśmy nas o 6:40, ale wyjechaliśmy o 8:30. Były nakładki, ale jak mówią, nikomu to się nie zdarza, gdy czekaliśmy na wyjazd, dowiedzieliśmy się, że pojadą z nami 2 korporacje. generalnie zamiast planowanego przybycia na mierzeję o 10:00 rano, dotarliśmy tam około 13:00. Miał być załadunek na autobusy na dostawy do lasu. Według liczby miejsc w autobusach było za mało i pojechaliśmy na 2 spacery (każdy spacer 1 godzinę), podczas gdy autobus był wypełniony po brzegi STOJĄCYMI TURYSTAMI na głowach siebie. Dotarliśmy do celu i zaczęliśmy trochę widzieć... okazało się, że nie zostaliśmy przywiezieni do lasu, tylko nad brzeg morza do stolików (w końcu jest impreza firmowa)... (Nigdy nie widzieliśmy las... wcześniej pojechaliśmy tam z innym operatorem i co tam i jak wiemy) to co nazywali lasem okazało się być piaszczystym brzegiem z rzadko sadzonymi jodłami. Poszliśmy 500 metrów w głąb... ale to tylko runo leśne.... Dla całej grupy 150 osób zebrano 1 pieczarkę białą i 5 sztuk muchomora (z czego grzybiarze też byli zadowoleni)... W dodatkowo turyści byli stale proszeni o pomoc w przenoszeniu toreb itp. z jedzeniem na piknik. Teraz o samym "pikniku autorskim" - z wyjątkiem korporacji (którzy prawie się poddali), nikt nie zaczął go jeść. Zamieszczałbym zdjęcia... Przypalone kanapki zwęglone na zewnątrz i surowe mięso w środku, pilaw bez smaku. Obiecana klasa mistrzowska do robienia amuletów Wcale nie była. Ale przesyłka powrotna odbyła się zgodnie z harmonogramem. O 19:00. Znowu w busach wypełnionych po brzegi (jak w godzinach szczytu w Odessie), ale też z pijakami z imprezy firmowej… Tam zachorowała matka (ale podobno nie słyszeli, że grupie powinien towarzyszyć pracownik służby zdrowia) . Z żalem na podłogach pogrążyłem się w autobusach (głodnych i wściekłych). przybyli do Odessy około pierwszej w nocy (po drodze postanowili rozdzielić funkcjonariuszy korporacji zamiast planowanej godziny 22:00).
Streszczenie:
Organizacja - 0 pkt za 12 pkt.
Lojalność wobec klientów – 2 punkty
Kompetencje - 0 punktów.
PS Zapomniałam dodać, że kiedy oburzyli się na kanapki z węglem z surowym mięsem, powiedziano nam, że sami nie lubimy gotować. Kiedy oburzyliśmy się lasem, powiedziano nam, że „LAS JEST ZAMKNIĘTY” – czekając na drugą „grupę turystów” rozmawialiśmy z chłopakami na łódce. Powiedział, że inna grupa jedzie z koszami grzybów.... Ciekawe i jak można było ZAMKNĄĆ LAS. A jeśli jest zamknięty DLACZEGO NIE BYLIŚMY POINFORMOWANI PRZED PRZYJAZDEM.