Autor:
Data zakupu usługi: 25 czerwiec 2015 Pisemny: 18 lipiec 2015 |
|
Biuro podróży: Туроператор Amerix (Kijów) Typ usługi: оформление визы |
Dzień dobry przyjaciele!
Chcę zostawić swoją recenzję o agencji Sonata Travel na ulicy. Dmitrievskaya w Kijowie.
Zwróciłam się do nich o wizę do Wielkiej Brytanii, zwracam uwagę, że wszystkie kwoty za usługi agencyjne na stronie nie są prawidłowe. Kwoty za usługi są wielokrotnie droższe i nie jest to sformalizowane żadną umową. i żadnych pokwitowań. To pierwsza agencja, z którą współpracuję i która nie sporządza żadnych dokumentów. Uważaj więc na opłaty za usługi.
Na przykład na stronie internetowej informacja o standardowym pakiecie od służby w celu uzyskania wizy do Wielkiej Brytanii jest oznaczona jako 1800 UAH. W tym przypadku w rzeczywistości koszt wskazany przez agenta wynosi 150 euro.
A świadczone usługi były złej jakości. Przed złożeniem stwierdzono błędy podczas wypełniania ankiety, a agent nie posiada informacji. że przed złożeniem dokumentów należy zarejestrować się w centrum wizowym, a nie tylko siedzieć i czekać na swój czas. Czyli okazało się, że co najmniej 30 minut siedziałem czekając na swój czas i po powrocie do rejestracji.
Czekając, oglądałem zdjęcia, kiedy agenci towarzyszyli swoim klientom, rejestrowali ich i czekali z nimi na czas zgłoszenia. W Sonacie agenci za 150 euro tego nie robią!!!! Pewnie za mało jak na usługę. Jaki to koszt najwyższy za takie usługi.
Rejestrując się w centrum, musisz podać swój adres e-mail, na który będziesz otrzymywać informacje o statusie swoich dokumentów. Ale ponieważ przy wypełnianiu ankiety agent wskazuje techniczny adres e-mail, a ty go nie znasz, to bez agenta podczas rejestracji podajesz swój prawdziwy adres. I tak zrobiłem ja, o czym poinformowałem agenta. Ale żarliwie zapewniła, że informacje o dokumentach zobaczą tylko z adresu technicznego i oczywiście poinformują mnie o wszystkich przemieszczeniach. Ale głównym zadaniem tej agencji jest pozyskanie pieniędzy od klienta. Wszystko, co wydarzy się później, to problem samego klienta. Kiedy dostaną WSZYSTKIE koszty