Autor:
Data zakupu usługi: 03 czerwiec 2013 Pisemny: 23 lipiec 2013 |
|
Biuro podróży: Турнет (Kijów) Typ usługi: пакетный тур |
Zamówiliśmy wycieczkę autobusową „Chwila we Włoszech” przez kierownika Natalię. Rachunek zapłacono, dokumenty wysłano, ale grupa nie spotkała się na czerwiec. Zdecydowaliśmy się przełożyć na lipiec, zapewniono nas, że grupa spotka się w 100%, bo. tam ktoś kupił wycieczkę dla grupy. Kierownik powiedział, że musimy jeszcze raz przerobić dokumenty i zadzwonić na początku lipca. Zadzwoniłem na początku lipca, moja Natalia, podobno na zwolnieniu chorobowym (chociaż zrozumiałem, że zrezygnowałem), obiecali przenieść mnie do innego menedżera i podobno oddzwoni do mnie jutro. Od tego czasu otrzymałem tylko jeden telefon. Zwykle sam dzwonię dwadzieścia razy z rzędu, żeby w ogóle ktoś mógł ze mną porozmawiać. Grupa też nie zebrała się na lipiec, poprosiłem o zwrot pieniędzy. Pomimo tego, że Rostislav miał poprowadzić moją wycieczkę, dziewczyny z biura informują mnie o odwołaniu wycieczki i zwrocie pieniędzy. Krótko mówiąc, obiecali zadzwonić od poniedziałku do wtorku po przeniesieniu biura. A teraz jest środek wtorku, a ja wciąż czekam na pogodę nad morzem.
A przede wszystkim szkoda, że nie tyle tracę procentowo za wysyłanie i wypłacanie pieniędzy, nie za pieniądze dla kuriera, żeby dwa razy wysłać dokumenty, ale dlatego, że pracownicy firmy są tak obojętni na klientów. Natalia była - sama uprzejmość, a ona oddzwoni i położy wszystko na półkach ... I tutaj okazuje się, że w zespole nie ma wymienności - skoro klient nie jest mój, możesz go futbolować w tę iz powrotem ...