Recenzja biura podróży Туристический Клуб Туроператор (Kijów)

Brak pomocy turystycznej

Autor:
Data zakupu usługi: 20 grudzień 2016
Pisemny: 13 styczeń 2017
1.0
Biuro podróży: Туристический Клуб Туроператор (Kijów)
Typ usługi: пакетный тур

Rzadko piszę skargi i złe recenzje, tylko wtedy, gdy nie miałem wyboru. Chciałbym przekazać moje serdeczne pozdrowienia jednemu z operatorów turystycznych Ukrainy ???????? (TCC)

W grudniu zarezerwowałem dla moich klientów wycieczkę na Malediwy za 11700 dolarów. Do hotelu Shangrila Vilingili 5*DELUXE. Ta wycieczka miała być lotem tureckich linii lotniczych z przesiadką, która została zarejestrowana w biurze agenta o godzinie 3. Operator potwierdził wycieczkę i przesłał dane lotu gdzie połączenie z 3 godzin w Stambule zamieniło się na 12 :) Warunki ustaliłem w taki sposób aby albo operator zabrał im normalny bilet powrotny jak wskazano w umowie (były miejsca, bilet był droższy o $100) lub anulujemy zgłoszenie, bo nikt nie poleci z takim transferem.

Zgodzili się i historia miała się na tym skończyć, ALE zaczęło się najciekawsze.

Po przybyciu na wakacje turyści zostali zakwaterowani w swojej kategorii pokoi, ale saaaamy otshib. Masz więc pomysł: z pokoju na plażę na Malediwach trzeba przejść 1,5 km ???? A powiedzieli, że jeśli chcą kategorii z dostępem do plaży, muszą zapłacić 600 USD za dzień, czyli 4800 USD za 8 nocy????

W rezultacie sami turyści na miejscu zgodzili się, że zostaną przewiezieni do pokoju przy plaży za 250 dolarów dziennie.

Minęły kolejne 2 dni i turyści piszą mi, że w hotelu są okropne śniadania (jajecznica i naleśniki), brak owoców. Spośród 5 restauracji w hotelu znajduje się 1 restauracja ogólna i 1 bar. Nikt nie czyści leżaków i materacy w pobliżu pokoju, są zdmuchiwane przez wiatr i leżą na podłodze, a potem zalewa je deszcz i leżą dalej przez 2 dni. Klimatyzator nie działał przez 2 dni, naprawili go tylko przez 3 dni.

Kierownik hotelu wchodzi rano nieproszony, aby omówić menu. I wiele innych drobiazgów, które tak naprawdę nie odpowiadają hotelowi 5* Deluxe. Myślę, że ci, którzy wiedzą, czym są luksusowe hotele, zrozumieją o co chodzi, zwłaszcza jeśli zapłacili takie sumy za wakacje. Jednocześnie turyści nie gorszyli się, ale po prostu obiektywnie opowiedzieli swoją ocenę, porównując ten hotel z innymi na tych samych Malediwach. I zrozumienie, że gdyby przyjechali na 3-4*, to nie byłoby żadnych pytań.... Ale to jest 5* Deluxe za 12 tysięcy dolarów na 8 nocy tylko ze śniadaniem! A biorąc pod uwagę to wszystko, turyści mieli jedno pragnienie: przenieść się do innego hotelu, jeśli nic się nie zmieni przez pozostałe dni.

Napisałem o tym operatorowi i wiecie, co odpowiedział: „To niemożliwe.

Napisz do hotelu, że wieczorem turyści nie odwiesili napisu „nie przeszkadzać”, więc byli niezadowoleni z porannej inwazji. Albo piasek na leżakach?

Oznacza to, że OPERATOR wziął od turysty znaczną sumę pieniędzy i nawet nie uważa za konieczne przekazywanie ich próśb kierownikowi hotelu !!!!

I punkt kulminacyjny: ponieważ na Malediwach pada bardzo często w sezonie, turyści postanowili przedłużyć urlop o 3 dni i poprosili mnie, abym spytał operatora o koszt przełożenia wyjazdu z 17 stycznia na 20 stycznia. Operator odpowiedział mi: zmiana terminu to 50 euro za osobę + dopisanie do taryfy 7000 UAH. Razem 17.000 UAH za transfer Avii na 3 dni. Ale trzeba było to zrobić z Kijowa, a ponieważ turyści są na wakacjach, poproś kogoś, aby przywiózł tę kwotę do Kijowa.

A mieszkam w Mińsku od pół roku i postanowiłem zadzwonić do tureckiego biura w Mińsku i zapytać, czy mogę to zrobić tutaj. I wiesz co? Zmiana daty na tych biletach kosztuje 50 euro. Nie ma dodatków. Zapytałem czy w zasadzie może być taki dodatek? Powiedzieli, że nie mogą.

Operator chciał tylko niespodziewanie zarobić dodatkowe 500 $ za zmianę daty na biletach :)

Oto taka usługa. W tym scenariuszu nie jest jasne, dlaczego ta sieć potrzebuje operatora, który odmawia rozwiązywania problemów swoich klientów.

A ich kierownik mówi:

„W tej chwili zajmujemy się Państwa reklamacjami na zasadzie czysto dobrowolnej. Ponosisz wyłączną odpowiedzialność za samodzielny wybór hotelu.”

Że ich praca skończyła się na etapie, kiedy otrzymali pieniądze od turysty i wszelkie dalsze problemy w żaden sposób ich nie dotyczą, a skoro wybrali hotel, to są to wyłącznie ich problemy i sami mogą je rozwiązać.

Nie daj Boże nawet rezerwacji Egiptu u takiego operatora.








Inne recenzje biur podróży