Autor:
Data zakupu usługi: 04 sierpień 2015 Pisemny: 24 sierpień 2015 |
|
Biuro podróży: ТурСалон Севастополь (Sewastopol) Typ usługi: другие услуги |
Dzień dobry!
Chcę opowiedzieć o mojej podróży do Rostowa w celu złożenia dokumentów do zagranicznego paszportu!
Na początek mieliśmy się spotkać o godzinie 10.00, gdzie miał nas spotkać kolega z biura podróży w Rostowie. Przyjechaliśmy wcześnie i czekaliśmy na nasz czas. Kiedy o godz. 10.00 zwróciliśmy się do osoby, która miała się z nami spotkać (Lilya), usłyszeliśmy: „Wielu z was tu chodzi, siedzi i czeka na kolejkę i…”. umowa na 10.00, za którą zapłaciliśmy, powinieneś zostać powiadomiony z wyprzedzeniem. W następnym usłyszeliśmy: „Usiądź i poczekaj, aż zdecyduję się cię zaakceptować”. Zostało to zgłoszone personelowi biura podróży, który zapytał: „Zadzwoniłeś do Lily?” - Tak, niegrzecznie kazała nam siedzieć, kiedy myśli, że możemy wejść – odpowiedziałem.
Siedzieliśmy i czekaliśmy do 12.00, kiedy zostaliśmy wezwani.
Anna, dyrektor biura podróży, powiedziała, że nie wiedziała o takim przypadku, a tak być nie może.Jak dyrektor biura podróży może nie wiedzieć o takiej sytuacji?
Rozumiem, że wszyscy jesteśmy ludźmi i każdy może mieć nakładki i trudności, ale można grzecznie poprosić, żeby poczekać, a nie odpowiadać chamsko i nie byłoby takiego nieprzyjemnego posmaku.
Ciągłe odpowiedzi pracowników biura podróży, że teraz cię przyjmą, tak być nie może, zadzwoń ponownie do Lili i zapytaj ją, kiedy zdecyduje się nas przyjąć, całe to oszustwo nieprzyjemnie nas rozczarowało i chcę cię ostrzec, żebyś nie spadł w tę samą wyjątkowo nieprzyjemną sytuację.
W rezultacie Lilya przeprosiła nas według pracowników salonu turystycznego, ALE TO NAM NIE ZDARZYŁO SIĘ I NIKT NIE PRZEPROSZAŁ, niestety! ZNOWU OSZUST.