Autor:
Data zakupu usługi: 07 listopad 2012 Pisemny: 22 styczeń 2013 |
|
Biuro podróży: ТК-Велт (Kijów) Typ usługi: пакетный тур |
Biuro podróży generalnie radziło sobie ze swoimi zadaniami normalnie, ale nie bez pytań, których nie mogę zignorować. Towarzyszenie w drodze z biura podróży - Władimir Tolochko - wyraźny „rodzimy ZSRR” w zakresie komunikacji z turystami, a mianowicie: skomponowanie spójnej opowieści o nadchodzącej podróży i kraju przyjmującym sprawiło mu duże trudności; w trasie odpowiedź na każde pytanie brzmiała: „To nie jest część moich obowiązków” (odpowiadał też tym samym osobom, które po dotarciu do miejsca docelowego nie liczyły toreb z akcesoriami narciarskimi – goglami, kaskami itp.) ; komunikacja z turystami na granicy wręcz chamstwa (np. na prośbę o wyłączenie świateł w kabinie autobusu (godz. 23-30) ze złością odpowiedział, że trzeba mieć sumienie i nie kontaktować się z nim z takimi drobiazgami pytania, ponieważ po prostu zdrzemnął się ... ). Odrębną kwestią są przystanki sanitarne. Wyjeżdżając z Rumunii, a było to późno w nocy, kazał (!) wszystkim turystom odwiedzić toaletę (a jest to nieoświetlony pokój bez najmniejszej wygody), ponieważ „do Odessy jedziemy dalej bez zatrzymywania się”. Na sprzeciw „chodźmy do cywilizowanej toalety” odpowiedział „Ja tu decyduję, gdzie się zatrzymać, a gdzie nie”. Generalnie naszym życzeniem do biura podróży będzie - nie trać swojego wizerunku z takim personelem, ucz swoich pracowników kultury komunikacji, bo to wstyd dla państwa.