Autor:
Data zakupu usługi: 23 czerwiec 2019 Pisemny: 02 lipiec 2019 |
|
Biuro podróży: Смайл (Żytomierz) Typ usługi: экскурсионный тур |
Pojechaliśmy, jak nam powiedziano, przez 7 dni na wycieczkę do Karpat „Wśród gór małe (piekielne) morze”.
Bądź ostrożny 1 dzień jest od 22:00 wyjazdu (niedziela). potem 5 dni programu i 7 dni w zasadzie w drodze do domu - przyjeżdżasz w niedzielę rano.
Ale to nie jest najgorsze. Najbardziej zdenerwowało mnie to, że towarzysząca dziewczyna (Nastya) powiedziała na spotkaniu na placu, że nie ma jej miejsca w busie i nie pojedzie z nami. To pierwsza rzecz, która zaniepokoiła i już wtedy warto było zrezygnować z takiej wyprawy. Jak się okazało po prostu wrzuciła nas do autobusu bez klimatyzacji, bo chyba nie chciała jechać.
Wszystkie 20 miejsc w autobusie było zajętych. W efekcie przewodnika, który siedział w Karpatach, nie było też miejsca, ale kierownictwo firmy zawczasu zadbało o niego - dali mu składany drewniany stołek! Wyobraź sobie - przewodnik nie jest młody i jak się czuł na tym stołku przez 2 dni.
Kierownictwo zarobiło dodatkowe pieniądze w 2 miejscach (eskorta i przewodnik) i zrujnowało nasze następne wakacje brakiem planowania i informacji od przewodnika, chociaż pieniądze zostały wzięte w całości.
Potem podobno powinien był być inny przewodnik, ale podobno odmówił takiego losu i jechaliśmy bez przewodnika przez wszystkie pozostałe dni, a z cichym smutkiem wyjrzałem przez okno, nikt nic nie powiedział - super wycieczka, za którą zapłaciłem pieniądze.
Całą negatywność pogorszył fakt, że klimatyzator w autobusie nie działał w upale +35. Wezwano zarząd, ale nikt nic nie zrobił. Nikt nie był w stanie zawieźć auta na stację paliw. I jechaliśmy w duszeniu umierając z upału za nasze pieniądze. Gdy otwieraliśmy właz, żeby przewietrzyć lub zamknąć właz, gdy lufa, kierowca krzyczał, dlaczego psujemy właz, to takie drogie. Cóż, dlaczego nie zrobić klimatyzatora przed wyjazdem ??!
Ponieważ przez resztę dnia nie było z nami towarzyszących dziewczyn z firmy ani przewodnika, kierowca wysłuchał wszystkich negatywnych opinii. A ponieważ nie było osoby odpowiedzialnej, kierowca w Synewyrze po konsultacji ze wszystkimi dał 2,5 godziny (co jest dużo) i kiedy dojechaliśmy do Sołotwyna, kierowca po prostu nas wysadził i powiedział dużo baz, wybierz tę lubisz i pływasz - SUPER! I odłóż 1 godzinę, bo nie mieliśmy czasu. W końcu kupiliśmy 20 minut siły. Resztę czasu szłam się umyć po przekąskę.
SZANOWNI KIEROWNICY FIRMY KTO powinien zaplanować czas ??? Czy jesteś kierowcą z wczasowiczami ??? Ile zarabiasz za te pieniądze? Prowadzisz bardzo nieuczciwy biznes ze swoimi klientami.
Jeśli dowiesz się, że numer twojego naszyjnika to 5888 - lepiej do nich nie chodzić - połowa siedzeń nie rozkłada się, klimatyzator nie działa.
W drodze do domu naszyjnik był zepsuty, z kaloryfera ciągle spływała woda, a koło Równego w końcu się przegrzała i pękła.
Na szczęście firma dobrze się tu sprawdziła i przysłała nam kolejny naszyjnik, który okazał się jeszcze gorszy pod względem wygody, ale najważniejsze dla nas było jakoś wrócić do domu. Czekaliśmy na niego 1,5 godziny i jechaliśmy tym autobusem bardzo długo z prędkością nie większą niż 60.
Szanowny Zarządzie firmy, jeśli będziesz kontynuował w tym samym duchu, nie zobaczysz klientów. Nie jestem już twoim klientem. Dziękuję za zepsuty urlop dzięki waszym warunkom. A Karpaty są zazwyczaj bardzo piękne i przyjemne.