Autor:
Data zakupu usługi: 02 lipiec 2012 Pisemny: 07 sierpień 2012 |
|
Biuro podróży: Сиеста (Kijów) Typ usługi: пакетный тур |
Nasza wycieczka do Czarnogóry, Petrovac odbyła się od 16.07 do 26.07 i została przygotowana przez touroperatora "Siesta", a dokładniej oddział w Saksaganskogo w Kijowie. Siesta nie była pierwszą firmą, do której się zwróciliśmy. Pracownicy innych firm zachowywali się w sposób, który sprawiał wrażenie całkowitego braku zainteresowania klientami i ich pieniędzmi. Ponadto, jak się okazało z internetu, „Siesta” współpracuje bezpośrednio z lokalnymi operatorami, którzy odbierają w ośrodku i świadczą usługi. Na podstawie powyższego zdecydowaliśmy się na „Siestę”. Już po końcowym efekcie możemy powiedzieć, że wybór jest słuszny. Na szczególną pochwałę zasługuje jasna organizacja transferu, wspaniałe zakwaterowanie, w tym organizatorowi wycieczek „Pilon” i jego menedżerom, dwóm Oksanom, którzy spotkali się w Tivat, pomogli wygodnie dostać się na miejsce, udzielili niezbędnych informacji przez całą resztę. Wszystko będzie tak. A zamieszki wyglądały następująco: „Siesta” wystawiała dokumenty dzień przed odlotem, podobno taki jest zwyczaj u przewoźnika, UIA. Bycie w stanie zawieszenia było bardzo nieprzyjemne: pieniądze zostały już wypłacone, czeki były pod ręką, ale bardzo problematyczne jest udowodnienie, że w przypadku niepowodzenia w przekazaniu dokumentów nie jest to Twoja wina. . . Myślę, że „Siesta” musi przejrzeć procedurę wymiany dokumentów, aby utrzymać liczbę lojalnych klientów.