Rivne пр-т Мира 11, офис 4, этаж 2 - ТА "Каравелла" - Сеть "На Каникулы"
(067) 9154577, (093) 2104797, (067) 9035747 Aby pokazać na mapie »
Nikołajew ул. Строителей, 12 - офис ТА "Abeona" - Сеть "На Каникулы"
(093) 9797504, (066) 7005864, (093) 1543124 Aby pokazać na mapie »
Sumy ул. Харьковская, 7-А, офис 301 - офис ТА "Dream Tour" - Сеть "На Каникулы"
(066) 4799898, (099) 9704970, (050) 3074705 Aby pokazać na mapie »
Biały kościół ул.Ярослава Мудрого, 26 - офис ТА "Дельфин" - Сеть "На Каникулы"
(067) 7414041, (097) 3468600 Aby pokazać na mapie »
Kijów просп. Героїв Сталінграду 20 (m. Minskaja)
(050) 3513938, (097) 3391010 Aby pokazać na mapie »
Ocena biura podróży:
|
OPINIE O FIRMIE PODRÓŻY СЕТЬ АГЕНТСТВ НА КАНИКУЛЫ
Szybko i profesjonalnie pomogli w wycieczce, byli w kontakcie przez całą dobę, pomogli w odprawie na lot, doradzali wycieczki. Cieszymy się ze wszystkiego →
Radzę dobrze się zastanowić przed skontaktowaniem się z tą agencją. Nasza rodzina musiała znosić duży stres z powodu niekompetentnych pracowników tej instytucji. W związku z tym, że członkowie naszej rodziny aplikowali do agencji na wakacje w Zaporożu, w momencie wyboru agencji do rezerwacji wakacji nie było wątpliwości, gdzie się udać, aby kupić wycieczkę. →
Szwidko. Jaksno. Poręczny. 10+ →
Praca agencji jest w pełni usatysfakcjonowana, miły stosunek do klientów, doskonała praca personelu. Polecam wszystkim tę agencję! →
Z obsługą wszystko było w porządku, podano wszystkie niezbędne informacje, aby nie było innych pytań. Dokumentacja wypełniona szybko i bez błędów. Mniej szczęścia mieliśmy z lotami. Kiedy wróciliśmy, nasz lot został przełożony na dzień, za który zapłaciliśmy. →
Chętnie skorzystam z tej firmy i polecam znajomym! →
Wybrałem organizatora wycieczki na podstawie ceny biletu na Grand Ring Kemer. Com Vacation zasugerował, że NaVacation to najlepsza opcja i skontaktował się z nim. Chłopaki znajdują się na Mińskskiej i nie było łatwo znaleźć biuro na podwórkach :) Kierownik Galina podszedł do sprawy odpowiedzialnie i udzielił wszystkich niezbędnych informacji i wystawił bon podarunkowy (ponieważ wycieczka była prezentem na 14 lutego). →
Po opłaceniu wycieczki poprosiłem o raport płatności, napisali do mnie, że zadaję głupie pytania i wcale nie jestem w przyjaznych stosunkach z moją głową. Uprzejmie prosimy kierownictwo o nauczenie Państwa pracowników, jak należy traktować klientów z szacunkiem. → |
9.9 |
|
9.7 |
|
9.8 |
|
9.7 |
|
9.8 |
|