Autor:
Data zakupu usługi: 09 sierpień 2018 Pisemny: 19 sierpień 2018 |
|
Biuro podróży: САМ (Zaporoże) Typ usługi: отель, авиаперелёт |
Biuro podróży AT Zaporoże, bulwar Szewczenki, 18 "CAM" - OSZUSTRZY!!!! którzy SCAM, zapewniając straszne hotele niedoświadczonym turystom. A my niestety wylądowaliśmy w tej agencji, nie czytając jej wcześniej i nie ufając managerowi tej okropnej agencji !!! poprosił o znalezienie wycieczki. Gorący bilet do Turcji zaoferował nam Matiate Hotel 4*. Kemer. Po pierwsze Pracownik nie wie nic o warunkach, które są zawarte w wycieczce, ale obiecuje klientowi, że wszystko będzie na najwyższym poziomie. !!!! I przyjeżdżam do tego STRASZNEGO HOTELU. TYLKO OGROMNE rozczarowanie. Kiedy idziesz do hotelu reklamowanego jako pierwsza klasa, ale faktycznie widzisz brudne pokoje bez działającego klimatyzatora z MOLD, nie jest to zadowoleni. Nie polecam nikomu jechać do tego hotelu!!!
1. Zapłaciliśmy za pokój standardowy, ale osiedliliśmy się w ogrodzie ALE za trzecim podejściem. Najpierw spuszczono ich do kurnika z widokiem na śmieci. Pokój miał materace na cegłach w rogach grzyba i pleśni. Śmierdziało jak w chlewie! (od wszystkich, którzy chcieli zdobyć swój numer, zwabili około 60 $) Na przyjęciu Turczynka mówi przez zęby.
2. Instalacja wodno-kanalizacyjna strasznie stara, przycisk spłukiwania w toalecie działał co drugi raz. Półka była zepsuta. Pleśń. Drzwi na balkon otwierały się i zamykały bardzo słabo. Wszędzie brud, nie wyczyszczony nawet po poprzednich turystach. plamy.
3. Brak sprzątania nawet za pieniądze, papier toaletowy, jeśli się skończy, też nie zostanie przyniesiony.
4. Muzyka do godziny 00:00 jest rozdarta tak, że nie można spać.
5. Obrusy w jadalni są brudne i poplamione, naczynia zawsze nieumyte. Muchy latają i lądują na jedzeniu, które następnego dnia znów czeka na Ciebie na półkach, nie jest nawet usuwane.
6. Oprócz arbuzów nie było nic z owoców Słodycze są bez smaku Kiełbasa cała soja Alkohol w plastikowych szklankach (piwo i wino w proszku)
7. Plaża jest mała i nędzna, brudna, w ogóle nie oczyszczona, leżaki zepsute, za mało dla wszystkich, trzeba biec wcześnie rano, żeby usiąść.
8. Automaty z kawą/proszkiem/ również działają co drugi raz, ponieważ są bardzo stare.
8. Na ulicy przy stolikach są mrówki.
9. Przy basenach jest kilka parasoli.
10. Nikt nie uzupełniał wody pitnej w pokoju.
I wiele, wiele innych wad.
Wykwalifikowani managerowie są zawsze świadomi ewentualnych problemów z hotelami, niczego nie będą ukrywać. I RYZYKUJ SWOJĄ REPUTACJĘ.Dla nich głównym zadaniem nie jest sprzedanie jednorazowej wycieczki I WIĘCEJ PIENIĘDZY, ale zdobycie zaufania klienta, który chce wrócić ponownie. DLATEGO NIE POLECAM WSPÓŁPRACY Z TYM BIUREM PODRÓŻY. OCAL SIEBIE I NERWY!!!!