Autor:
Data zakupu usługi: 08 lipiec 2013 Pisemny: 07 sierpień 2013 |
|
Biuro podróży: Романтик-тур (Kropywnycki) Typ usługi: другие услуги |
Postanowiłem pojechać z dzieckiem do Turcji. Niestety zamówiłem wycieczki z agencji Kirovograd „Romantic-Tour”. Ponad 3 miesiące zrobiłam 100% przedpłaty, ale 2 dni przed wyjazdem moja córka nagle poważnie zachorowała. Dyrektor i właściciel agencji, Pyvkopa Victoria, został natychmiast zaalarmowany o incydencie i otrzymał zaświadczenie ze szpitala. Pokój w tureckim hotelu został natychmiast anulowany przez agencję, a bilety lotnicze sprzedane, o czym Pyvkopa V. poinformował mnie osobiście przez telefon, obiecując częściowe zrekompensowanie moich wydatków. Gdy stało się oczywiste, że tego lata nie będę mógł zabrać dziecka nad morze za pośrednictwem agencji z powodu udokumentowanych przeciwwskazań lekarzy, Pyvkopa kategorycznie stwierdziła, że zostałam ukarana 100% zgodnie z umową. Podobno „ropucha” zmiażdżona. Byłem zszokowany i ostrzeżony, że będę musiał zwrócić się do Towarzystwa Ochrony Konsumentów. W odpowiedzi usłyszałem, że w tym przypadku ponownie zostaniem ukarany grzywną za koszt wycieczki, ponieważ w ramach umowy jestem zobowiązany do korzystania z usług turystycznych, a nawet umieszczenia ich na „czarnej liście”. Bezpośrednio uzyskuje się pewien rodzaj pańszczyzny. Dobrzy ludzie, pomóżcie radą, kto może!