Recenzja biura podróży Поехали с нами (Dniepr)

Zepsute wakacje

Autor:
Data zakupu usługi: 09 sierpień 2017
Pisemny: 15 wrzesień 2017
1.0
Biuro podróży: Поехали с нами (Dniepr)
Typ usługi: пакетный тур

Chcę napisać o negatywnej pracy biura podróży „Chodźmy z nami”, Dnipro, ul. Glinka, 1, kierownik Sizarev S.L. Planując wakacje zwróciłam się do kierownika biura podróży Alena z prośbą o sprawdzenie zamieszczonych w Internecie informacji o hotelu Jewels Sahara Boutique Resort Hurghada i wybranie podobnych opcji. Po chwili poinformowała, że ​​wybrana opcja była najlepsza. Kupiłem bilet na 22 dni, od 9 sierpnia do 30 sierpnia 2017 r. Ale jak się okazało po przyjeździe do tego hotelu, Alena nie sprawdziła prawdziwości informacji podanych w Internecie, hotel faktycznie się znajduje nie 500 m od centrum miasta, ale w 15 minut jazdy samochodem.. Do hotelu, po zjechaniu z głównej drogi, jest słabo oświetlona, ​​brudna, wąska uliczka zaśmiecona, o długości około 300 metrów, strasznie nią iść jeśli ktoś zdecyduje się na spacer po okolicy wieczorem. Wokół hotelu, prawo i lewo, przez 3 kilometry trwają prace budowlane, nie ma sklepów, kiosków, aptek, centrów rozrywki. Projekt recepcji jest kiepski, nieszczęśliwy. Głównej restauracji nie można tak nazwać, to zwykła jadalnia, której nigdy nie myje się na mokro, wszędzie jest brud, kurz, drzwi wejściowe są brudne, wydaje się, że nikt ich nie mył od otwarcia hotelu. Jedzenie jest skąpe i monotonne. Miał okazję odwiedzić bezpłatnie 2 restauracje - włoską i orientalną. Jest ten sam obraz: wszędzie brud, kurz w 3 warstwach. Menu nie zostało podane. Właśnie przynieśli jedzenie, które było w głównej restauracji. Projekt restauracji jest okropny, biedny i nieszczęśliwy. W pokoju znajdują się stare meble. Napiąłem ogromny klimatyzator, który ciągle płynął. Musiałem co drugi dzień chodzić do recepcji i zgłaszać się do naprawy. Żel pod prysznic trzeba było wyprosić u czyściciela, bo po prostu go nie zostawili. Kolejnym problemem były ogromne mrówki, które biegały po pokoju, wdrapywały się na rzeczy i gryzły. Po skardze otrzymałem środki do ich zwalczania i musiałem sam przeprowadzić dezynfekcję. Jedyną radością jest Morze Czerwone, tuż obok hotelu. I mały zielony park. Hotel nie potwierdza statusu 4 gwiazdek. Nie więcej niż 2 gwiazdki!

Postanowiłem zmienić hotel, zadzwoniłem do kierownika Aleny z prośbą o pomoc, do której zaproponowała kontakt z hotelowym przewodnikiem. Ale miałem więcej pytań, które chciałem przedyskutować z Aleną. Próbowałem do niej zadzwonić, ale uparcie nie odbierała telefonu i przez 22 dni, w których byłem w Egipcie, nie oddzwoniła i nie zapytała, jak się czuję. Kiedy wróciłem do Kijowa, okazało się, że zaginął mój bagaż. Wciąż mając nadzieję, że biuro podróży o nazwie „Chodźmy z nami” jest wizualnie obok swojego turysty od początku do końca podróży i nie opuści go w trudnych chwilach, ponownie zadzwoniłem do Aleny, opisując sytuację, do którego obiecała pomóc biuru podróży w zwrocie bagażu. Ale tak jak w pierwszym przypadku, znowu o mnie zapomnieli i musiałem sam rozwiązać swój problem. Do tej pory nie skontaktowało się ze mną biuro „Chodź z nami”. Jak widać, praca biura podróży sprowadza się tylko do otrzymania pieniędzy na wycieczkę i tyle! Turyści są zupełnie zapomniani. Moje wakacje były kompletnie zrujnowane.

Dzień po moim powrocie zadzwonili ze służby kontrolnej w sprawie pracy biura podróży, żeby dowiedzieć się, jak oceniam ich pracę. Omówiłem wszystko, co napisałem w tej recenzji. Obiecali, że to załatwią. Potem przeprosili. Ale kto zrekompensuje mi moralny szok po tym „odpoczynku”???