Recenzja biura podróży Поехали с нами (Kijów)

Obsługa i jakość na poziomie 0!

Autor:
Data zakupu usługi: 19 wrzesień 2018
Pisemny: 12 listopad 2018
1.0
Biuro podróży: Поехали с нами (Kijów)
Typ usługi: пакетный тур

Biuro podróży może i jest dobre, ale jeden pracownik może za kilka lat zniszczyć całą reputację firmy.

Szczęśliwy lub pechowy kontakt z tym biurem. Liczyliśmy na przyszłość, że nie będzie z nimi więcej problemów, ale byli w błędzie. Moje doświadczenie to ponad 10 lat komunikacji i udanych zakupów wycieczek oraz ponad 12 wyjazdów z różnymi, czasami stałymi biurami podróży. Wszystko zaczęło się, gdy pewna pracownica Tatiana Zimudra próbowała nas oszukać ceną wycieczki, która była już uzgodniona przed przyjazdem do biura podróży. Po przyjeździe, jakby coś się zmieniło w jej głowie, albo odmówiła rezerwacji ceny, albo powiedziała, że ​​nie może tego zrobić, w ogóle negatywnie. Generalnie uważamy, że w tak cudownym kraju przetrwamy wielkim kosztem. Ale podniesienie kosztu o 70 dolców ze względu na to, że kierownik schrzanił sprawę i zapomniał o płatnej usłudze i zaczyna udawać, że nadal należy ją wliczyć na nasz koszt - to była niegrzeczność. Dobra, targowałem się z ich dyrektorem. Potem podpisano kontrakt i zaczęła się zabawa. Wszystkie prośby do hotelu o wyjaśnienie informacji zostały przekazane 4 tygodnie przed wyjazdem na wycieczkę, jedyne, co Tatyana mogła dostarczyć w ciągu 4 tygodni, to link do strony hotelu, do którego jechaliśmy - atas jest proste. Nie dość, że człowiek nie interesuje się niczym w swojej branży, to jeszcze nie robi tego dla klientów za pieniądze klientów. Zadzwoniłem do Kuby za własne pieniądze i powiedzieli mi wszystko szczegółowo w hotelu. Agent nie może złożyć normalnego żądania? Jeśli ropucha agenta naciska, żeby zadzwonić do hotelu i dowiedzieć się wszystkich informacji dla turystów, to mogli się już dowiedzieć od Biura Podróży. Ale go tam nie było, jesteśmy leniwi. Zadawali szczegółowe pytania o loty, o wizy, o sytuację z naszymi wizami, kiedy były gotowe - ani jednej odpowiedzi przez cały czas: Informacje o lotach udzielane były w następujący sposób: Wylot o tej porze, przylot o tej porze, a także droga powrotna. Lub „Wyjaśnimy”, „Jutro udzielę odpowiedzi”, „Po 14 poinformujemy cię” - i cisza, przez kilka dni nie ma odpowiedzi. I jeszcze kilkanaście fraz tego rodzaju. Postanowiłem zrekrutować Biuro Podróży, przez które latamy - powiedzieli szczegółowo: "Twoje wizy są gotowe, możesz odebrać je jutro po godzinie 13:00", "Twoje bilety będą gotowe za 2 dni, przyjdź, odbierz", „Lot trwa tyle i tyle, jest coś, że są przesiadki” – i za to odpowiada Biuro Podróży – firma, która na nas specjalnie nie dba, bo podpisaliśmy umowę z Biurem Podróży. 4 tygodnie piekielnych męki, zlitowałem się nad firmą, ale na próżno - trzeba było wziąć pieniądze i oddać je normalnej firmie, która docenia klientów, szanuje to, o co proszą klienci.

???? Ale na tym się nie skończyło! Kiedy nadszedł czas odprawy na lot, okazało się, że nasze bilety są nieważne! Gdy zaczęli dzwonić do dyrektora biura podróży i załatwić sprawę, okazało się, że operator dał rezerwację, którą po złożeniu wniosku wizowego anulował i nie zmienił paczki dokumentów. Musiałem siedzieć tam, gdzie były miejsca.

Ale co ciekawsze, po przybyciu do hotelu (po dniu spędzonym w drodze) powiedziano nam w recepcji hotelu, że nasza rezerwacja jest nieważna. I musieliśmy wziąć numer na nasze pieniądze, dopóki sytuacja nie zostanie wyjaśniona. Skontaktowaliśmy się z operatorem, dyrektorem biura podróży i naszą menedżerką Tatianą. Tatiana odpowiedziała, że ​​ma oficjalny dzień wolny i zajmie się tą sprawą następnego dnia! I polecieliśmy pół świata, nie wiadomo gdzie, prawie nie ma połączenia i Internetu, a twój menedżer odpowiada: „Jutro”. Jak to jest?

Dobrze, że dyrektor firmy nawiązał kontakt, skontaktował się z operatorami i rozwiązał problem z ugodą, pieniądze za pokój zostały zwrócone. Ale powód nigdy nie został wyjaśniony, dlaczego tak się stało. Nie otrzymaliśmy przeprosin ani od Tatiany, ani od dyrektora biura podróży. Od Tatiany jasne jest, że nie będą - ta osoba nigdy nie przyzna się do swoich błędów i jest przesiąknięta dumą. I wszystko jest tak jak być powinno.

Nawiasem mówiąc, kiedy rozmawialiśmy z dyrektorem o braku profesjonalizmu Tatiany, ona również nie przeprosiła za usługę, ale powiedziała tylko, że nie było jeszcze żadnych skarg na Tatianę.

I nie daj Boże komuś w życiu kontaktu z agentką TATYANĄ ZIMUDRĄ. Unikaj, jeśli cenisz swój czas, przyszłe wakacje i radość z dala od kpin, prostackiego i niskiego poziomu pseudoprofesjonalizmu.

A ja jestem bardziej w firmie Chodźmy z nami stopą.








Inne recenzje biur podróży