Autor:
Data zakupu usługi: 09 listopad 2017 Pisemny: 10 listopad 2017 |
|
Biuro podróży: Поехали с нами (Kijów) Typ usługi: пакетный тур |
1. Podróżowałem od nich wcześniej. Zamówione w październiku, aby odebrać wycieczkę do ZEA na listopad. Minął miesiąc - brak wiadomości na poczcie, brak telefonu...
2. Sami wybraliśmy opcję ZEA lub Egipt (jeśli nie mamy czasu na wizę)
Zadzwonili 11/09/17 Czy mogę przyjść? - odpowiedź jest możliwa, ale mamy do 19 lat, spróbuj wcześnie....
3. Wychodzimy wcześnie z pracy - rekrutujemy o 17:50, już jedziemy z pieniędzmi i dokumentami. Odpowiedź jest dobra, czekamy.
4. O 18:30 (praca do 19 + dzwoń!) Całujemy zamknięte drzwi i wyłączamy wszystkie telefony..... Przy 25 próbie dziecko odpowiada "mama zapomniała telefonu w domu"
5. Po 30 minutach oczekiwania na ulicy na +5, kierownik oddzwania i mówi, żeby iść do biura. Na pytanie "Zadzwoniliśmy do ciebie, on bezczelnie kłamie w twarz" A ja tam byłem. "Zasłona.
Nie kontynuowali tych bzdur, odeszli.
Serwis "Powrót do ZSRR wszyscy klienci to wieśniacy".
Co się stanie, jeśli podczas podróży wystąpi sytuacja awaryjna? - wyłącz telefon i powiedz, że nie dzwoniłeś ??