Autor:
Data zakupu usługi: 31 może 2014 Pisemny: 02 wrzesień 2014 |
|
Biuro podróży: Поехали с нами (Kijów) Typ usługi: пакетный тур |
Zdecydowanie odradzam kontakt z tą agencją.
Moja sytuacja:
podkreślając, jak ważne jest dla mnie wyrobienie wizy wielokrotnego wjazdu do Czech (z moją historią wizową były na to duże szanse), wykupiłem wycieczkę. Jednocześnie kierownik agencji zapewnił, że w przypadku kreskówki nie jest wymagana osobista rozmowa kwalifikacyjna. Następnego dnia po opłaceniu wycieczki zadzwoniłem do konsulatu czeskiego, aby dowiedzieć się o warunkach uzyskania takiej wizy - powiedziano mi, że do tego wymagana jest osobista rozmowa. Co więcej, jeśli biuro podróży jednocześnie zanotuje, że turysta chce kreskówki, ale nie zapisuje go na rozmowę, to dokumenty takiego turysty po prostu nie zostaną przyjęte ....
Moja dokumentacja została zaakceptowana...
Co to znaczy? Że celowo mnie oszukali - przed wyjazdem do ogłoszeniodawcy menedżer chciał szybko i łatwo załatwić mi wycieczkę, ale w końcu, kiedy oczywiście dostanę jednorazową wizę, powiedzmy - ups, no, możemy niczego nie gwarantuje.
W efekcie – wydane pieniądze, bezużyteczny wyjazd (którego jednym z celów było uzyskanie wizy wielokrotnego wjazdu) i uszkodzone nerwy.
Oczywiście nikt nie oferował nam zniżek/odszkodowań.
Dyrektor agencji zdawał sobie z tego sprawę - i nic. Po przyjeździe nikt nawet do nas nie zadzwonił, nawet nie przeprosił. Podejrzewam, że „by nie stać na ceremonii z klientami” sami dyrektorzy szkolą swoich managerów – nasz chyba był chwalony
nikczemny kolektyw
drodzy nasi turyści) taka sytuacja miała miejsce naprawdę - w dniu przyjazdu turyści osiedlili się w innym hotelu niż zarezerwowany. Jako biuro podróży zrobiliśmy wszystko, co możliwe (i NIEMOŻLIWE), aby naprawić sytuację. Był zarówno oficjalny, jak i nieoficjalny apel do operatora, jeśli położysz rękę na sercu. Otrzymano odpowiedź, która zgłosiła odsprzedaż w hotelu 4*, który był zarezerwowany i zameldowanie odbyło się w hotelu 5*. Inna sprawa, że nie spełnił oczekiwań turystów. Więc nigdy nie zgodzimy się z pofigizmem, ponieważ mieliśmy, zawsze mamy i zawsze będziemy mieć wsparcie klienta !!
Z poważaniem Biuro Podróży Crazy Vacation
дорогі наші туристи) така ситуація справді мала місце - по приїзду туристів заселили в готель, що відрізняється від заброньованого. Зі своєї ми, як турагентство, зробили все можливе (і НЕможливе) щоб виправити ситуацію. До оператора було і офіційне звернення, і неофіційне, якщо покласти руку на серце. Відповідь була отримана, де повідомлялося про перепродаж у готелі 4*, який було заброньовано та заселення було в готель 5*. Інша річ, що він не виправдав очікувань туристів. Так що з пофігізмом ми не погодимося ніколи, оскільки супровід клієнта у нас БУЛО, Є і БУДЕ ЗАВЖДИ!!
З повагою, туристична агенція "Шалені Канікулі"