Data zakupu usługi: 26 kwiecień 2013 Pisemny: 11 październik 2013
2.0
Biuro podróży: Поехали с нами (Kropywnycki) Typ usługi: отель, авиаперелёт
Chcę otworzyć oczy na niektórych pracowników Let's Go With Us. To mój drugi rok w firmie. W zeszłym roku udało mi się skontaktować z agencją, a Ruslan Sikorako zorganizował wyjazd na Cypr na najwyższym poziomie. W tym roku mój przyszły mąż (wtedy) i ja postanowiliśmy zarezerwować podróż poślubną właśnie w „Jedźmy z nami”, mając pełną pewność, że wyjazd będzie zorganizowany równie szykownie. To była błędna opinia. Tym razem pracowała z nami Julia Shamshur. Zarezerwowaliśmy wycieczkę z półrocznym wyprzedzeniem. W rezultacie nie poinformowano nas o Charlesie de Gaulle'u, hotel nie został opłacony, a nasi agenci zapomnieli poinformować nas, że jesteśmy nowożeńcami. Wyciągnij własne wnioski.
Pieniądze za wycieczkę można zwrócić, jeśli postąpisz poprawnie.
1) Jeżeli zawarłeś Umowę z Biurem Podróży (nie z operatorem!), wpłaciłeś pieniądze Biuru Podróży, to Biuro Podróży musi je zwrócić. Umowa mówi o tym: Touroperator Accord nie zajmuje się bezpośrednio turystami. (punkt 5 1 2 Umowy) Zawarł Umowę z Biurem Podróży. A jeśli każą ci pisać skargi i żądać pieniędzy bezpośrednio od Accord, to wiedz, że jesteś oszukiwany. Jest to korzystne również dla biura podróży i operatora Accord. W ten sposób cię oszukają. Przeczytaj swoją umowę, paragraf 5 1 3 - Biuro podróży zwraca pieniądze za nieudaną wycieczkę.
2) Przeczytaj paragraf 8. 4 Umowy - masz pełne prawo odmówić wycieczki, która została przełożona, ponieważ inne terminy Ci nie odpowiadają, ponieważ zaoferowano Ci wycieczkę z nocnym przeprowadzką (a to Ci nie odpowiada ze względów zdrowotnych), ale najważniejsze jest to, że trasa jest przesunięta. Przeczytaj paragraf 8.4 - tam wszystko jest napisane.
Pieniądze muszą zostać zwrócone przez biuro podróży w całości - 100% bez żadnych kar. Nie później niż 3 dni przed rozpoczęciem wycieczki musi poinformować Cię, że wycieczka została przełożona, abyś mógł napisać mu roszczenie i zażądać zwrotu całej kwoty. W tym paragrafie 8 4 wszystko to jest napisane. Napisz roszczenie 3 dni przed wycieczką! To jest bardzo ważne!
3) Jak napisać Roszczenie do Biura Podróży jest napisane w paragrafie 5 2 4, zaznacz wszystko punkt po punkcie, tak jak jest tam napisane. Imię i nazwisko, adres, numer umowy itp. i opisz sytuację, w której mówią, że wycieczka została przełożona, ale nie mogę tego zrobić w inne dni. Dlatego piszę w ciągu trzech dni, jak wskazano w punkcie 8 4 mojej Umowy i żądam zwrotu całej kwoty bez żadnych kar. Zanieś roszczenie w 2 egzemplarzach tego samego dnia do biura podróży i pozwól mu podpisać na drugim egzemplarzu, że otrzymał taki chłód i zapieczętować.
Wszystko. Następnie pozwól Biuru Podróży załatwić sprawę z operatorem, a ono zwróci Ci pieniądze.
Jeśli zamarzną, postrasz biuro podróży pozwem i zażądasz odszkodowania za szkody moralne.
Деньги за тур вернуть можно, если действовать правильно.
1) Если вы заключили Договор с Турагенством (не с оператором!), заплатили деньги Турагентству, то и возвращать деньги должно Турагенство. В Договоре об этом написано: Туроператор Аккорд не ведет дел напрямую с туристами. (пункт 5 1 2 Договора) Он заключил Договор с Турагенством. И если вам говорят писать жалобы и требовать деньги у Аккорда напрямую, то знайте, что вас обманывают. Турагенту это выгодно и оператору Аккорду тоже. Они так и будут морочить вам голову. Читайте свой договор, пункт 5 1 3 -Деньги за несостоявщийся тур возвращает Турагент.
2)Читайте пункт 8. 4 Договора - Вы имеете полное право отказаться от тура, который перенесли, потому что другие даты вам не подходят, потому что вам предложили тур с ночным переездом (а Вам это не подходит по состоянию здоровья), но главное то, что вам переносят тур. Прочитайте пункт 8.4 - там все это написано. Деньги вам должен вернуть Турагент в полной сумме - 100% без каких либо штрафов. Не позже, чем за 3 дня до начала тура он должен вам сообщить, что тур перенесли для того, чтоб вы могли написать ему Претензию и требовать вернуть всю сумму. В этом пункте 8 4 все это написано. Претензию писать за 3 дня до тура! Это очень важно!
3) Как писать Претензию Турагенству написано в пункте 5 2 4 , все по пунктам указать, как там написано. Фио, адрес, номер договора и т д и описать ситуацию, что мол тур перенесли, а я в другие дни не могу. Потому пишу за три дня как это указано в п 8 4 моего Договора, и требую вернуть всю сумму без каких либо штрафов. Претензию в 2 экземплярах отнести в тот же день Турагенту и на втором вашем экземпляре пусть распишется, что получил такого то чила и поставит печать.
Все. Дальше пусть Турагенство разбирается с оператором, а Вам оно должно вернуть деньги. Если морозятся, то грозите судом Турагенству и тем, что будете требовать компенсацию за моральные убытки.
Dodam jeszcze, że biura podróży od dawna wiedziały, że wycieczka Accord obrzuca turystów za pieniądze, że ma fikcyjne wycieczki, ale nadal je sprzedają. Gdyby przestali sprzedawać swoje trasy, to Accord zniknąłby dawno temu lub zaczęliby uczciwie pracować. I tak długo, jak biura podróży bezwstydnie uczestniczą w tych oszustwach, wszystko to będzie trwać dalej. Większość naszych ludzi nie jest prawnie piśmienna, nie jest przyzwyczajona do zwracania się do prawników, dlatego rozkwitają oszuści.
Еще добавлю, что Турагенства давным давно знают, что Аккорд тур кидает туристов на деньги, что у него фиктивные туры, но продалжают продавать их туры. Если бы они прекратили продавать их туры, то Аккорда бы давно уже не было, либо они начали работать честно. А так, пока Турагенства бессовестно участвуют в этих аферах, все это будет продолжаться и дальше. Наши люди в большинстве юридически не граммотные, к юристам обращаться не привыкли, потому аферисты и процветают.
Pieniądze za wycieczkę można zwrócić, jeśli postąpisz poprawnie.
1) Jeżeli zawarłeś Umowę z Biurem Podróży (nie z operatorem!), wpłaciłeś pieniądze Biuru Podróży, to Biuro Podróży musi je zwrócić. Umowa mówi o tym: Touroperator Accord nie zajmuje się bezpośrednio turystami. (punkt 5 1 2 Umowy) Zawarł Umowę z Biurem Podróży. A jeśli każą ci pisać skargi i żądać pieniędzy bezpośrednio od Accord, to wiedz, że jesteś oszukiwany. Jest to korzystne również dla biura podróży i operatora Accord. W ten sposób cię oszukają. Przeczytaj swoją umowę, paragraf 5 1 3 - Biuro podróży zwraca pieniądze za nieudaną wycieczkę.
2) Przeczytaj paragraf 8. 4 Umowy - masz pełne prawo odmówić wycieczki, która została przełożona, ponieważ inne terminy Ci nie odpowiadają, ponieważ zaoferowano Ci wycieczkę z nocnym przeprowadzką (a to Ci nie odpowiada ze względów zdrowotnych), ale najważniejsze jest to, że trasa jest przesunięta. Przeczytaj paragraf 8.4 - wszystko tam jest napisane. Pieniądze muszą zostać zwrócone przez biuro podróży w całości - 100% bez żadnych kar. Nie później niż 3 dni przed rozpoczęciem wycieczki musi poinformować Cię, że wycieczka została przełożona, abyś mógł napisać do niego Roszczenie i zażądać zwrotu całej kwoty. W tym paragrafie 8 4 wszystko to jest napisane. Napisz roszczenie 3 dni przed wycieczką! To jest bardzo ważne!
3) Jak napisać Roszczenie do Biura Podróży jest napisane w paragrafie 5 2 4, zaznacz wszystko punkt po punkcie, tak jak jest tam napisane. Imię i nazwisko, adres, numer umowy itp. i opisz sytuację, w której mówią, że wycieczka została przełożona, ale nie mogę tego zrobić w inne dni. Dlatego piszę w ciągu trzech dni, jak wskazano w punkcie 8 4 mojej Umowy i żądam zwrotu całej kwoty bez żadnych kar. Zanieś roszczenie w 2 egzemplarzach tego samego dnia do biura podróży i pozwól mu podpisać na drugim egzemplarzu, że otrzymał taki chłód i zapieczętować.
Wszystko. Następnie pozwól Biuru Podróży załatwić sprawę z operatorem, a ono zwróci Ci pieniądze. Jeśli zamarzną, postrasz biuro podróży pozwem i zażądasz odszkodowania za szkody moralne.
Деньги за тур вернуть можно, если действовать правильно.
1) Если вы заключили Договор с Турагенством (не с оператором!), заплатили деньги Турагентству, то и возвращать деньги должно Турагенство. В Договоре об этом написано: Туроператор Аккорд не ведет дел напрямую с туристами. (пункт 5 1 2 Договора) Он заключил Договор с Турагенством. И если вам говорят писать жалобы и требовать деньги у Аккорда напрямую, то знайте, что вас обманывают. Турагенту это выгодно и оператору Аккорду тоже. Они так и будут морочить вам голову. Читайте свой договор, пункт 5 1 3 -Деньги за несостоявщийся тур возвращает Турагент.
2)Читайте пункт 8. 4 Договора - Вы имеете полное право отказаться от тура, который перенесли, потому что другие даты вам не подходят, потому что вам предложили тур с ночным переездом (а Вам это не подходит по состоянию здоровья), но главное то, что вам переносят тур. Прочитайте пункт 8.4 - там все это написано. Деньги вам должен вернуть Турагент в полной сумме - 100% без каких либо штрафов. Не позже, чем за 3 дня до начала тура он должен вам сообщить, что тур перенесли для того, чтоб вы могли написать ему Претензию и требовать вернуть всю сумму. В этом пункте 8 4 все это написано. Претензию писать за 3 дня до тура! Это очень важно!
3) Как писать Претензию Турагенству написано в пункте 5 2 4 , все по пунктам указать, как там написано. Фио, адрес, номер договора и т д и описать ситуацию, что мол тур перенесли, а я в другие дни не могу. Потому пишу за три дня как это указано в п 8 4 моего Договора, и требую вернуть всю сумму без каких либо штрафов. Претензию в 2 экземплярах отнести в тот же день Турагенту и на втором вашем экземпляре пусть распишется, что получил такого то чила и поставит печать.
Все. Дальше пусть Турагенство разбирается с оператором, а Вам оно должно вернуть деньги. Если морозятся, то грозите судом Турагенству и тем, что будете требовать компенсацию за моральные убытки.
Dodam jeszcze, że biura podróży od dawna wiedziały, że wycieczka Accord obrzuca turystów za pieniądze, że ma fikcyjne wycieczki, ale nadal je sprzedają. Gdyby przestali sprzedawać swoje trasy, to Accord dawno by zniknął, albo zaczęliby uczciwie pracować. I tak długo, jak biura podróży bezwstydnie uczestniczą w tych oszustwach, wszystko to będzie trwać dalej. Większość naszych ludzi nie jest prawnie piśmienna, nie jest przyzwyczajona do zwracania się do prawników, dlatego rozkwitają oszuści.
Еще добавлю, что Турагенства давным давно знают, что Аккорд тур кидает туристов на деньги, что у него фиктивные туры, но продалжают продавать их туры. Если бы они прекратили продавать их туры, то Аккорда бы давно уже не было, либо они начали работать честно. А так, пока Турагенства бессовестно участвуют в этих аферах, все это будет продолжаться и дальше. Наши люди в большинстве юридически не граммотные, к юристам обращаться не привыкли, потому аферисты и процветают.
Myszy płakały, kłuły...
Ten „biznes” się nie zmieni, poza tym, że znajdzie jeszcze kilka sposobów na zabranie pieniędzy od ludności.
Мыши плакали, кололись...
Этот "бизнес" не изменится, разве что найдет еще несколько способов отъема денег у населения.
Pieniądze za wycieczkę można zwrócić, jeśli postąpisz poprawnie.
1) Jeżeli zawarłeś Umowę z Biurem Podróży (nie z operatorem!), wpłaciłeś pieniądze Biuru Podróży, to Biuro Podróży musi je zwrócić. Umowa mówi o tym: Touroperator Accord nie zajmuje się bezpośrednio turystami. (punkt 5 1 2 Umowy) Zawarł Umowę z Biurem Podróży. A jeśli każą ci pisać skargi i żądać pieniędzy bezpośrednio od Accord, to wiedz, że jesteś oszukiwany. Jest to korzystne również dla biura podróży i operatora Accord. W ten sposób cię oszukają. Przeczytaj swoją umowę, paragraf 5 1 3 - Biuro podróży zwraca pieniądze za nieudaną wycieczkę.
2) Przeczytaj paragraf 8. 4 Umowy - masz pełne prawo odmówić wycieczki, która została przełożona, ponieważ inne terminy Ci nie odpowiadają, ponieważ zaoferowano Ci wycieczkę z nocnym przeprowadzką (a to Ci nie odpowiada ze względów zdrowotnych), ale najważniejsze jest to, że trasa jest przesunięta. Przeczytaj paragraf 8.4 - tam wszystko jest napisane.
Pieniądze muszą zostać zwrócone przez biuro podróży w całości - 100% bez żadnych kar. Nie później niż 3 dni przed rozpoczęciem wycieczki musi poinformować Cię, że wycieczka została przełożona, abyś mógł napisać mu roszczenie i zażądać zwrotu całej kwoty. W tym paragrafie 8 4 wszystko to jest napisane. Napisz roszczenie 3 dni przed wycieczką! To jest bardzo ważne!
3) Jak napisać Roszczenie do Biura Podróży jest napisane w paragrafie 5 2 4, zaznacz wszystko punkt po punkcie, tak jak jest tam napisane. Imię i nazwisko, adres, numer umowy itp. i opisz sytuację, w której mówią, że wycieczka została przełożona, ale nie mogę tego zrobić w inne dni. Dlatego piszę w ciągu trzech dni, jak wskazano w punkcie 8 4 mojej Umowy i żądam zwrotu całej kwoty bez żadnych kar. Zanieś roszczenie w 2 egzemplarzach tego samego dnia do biura podróży i pozwól mu podpisać na drugim egzemplarzu, że otrzymał taki chłód i zapieczętować.
Wszystko. Następnie pozwól Biuru Podróży załatwić sprawę z operatorem, a ono zwróci Ci pieniądze.
Jeśli zamarzną, postrasz biuro podróży pozwem i zażądasz odszkodowania za szkody moralne.
Деньги за тур вернуть можно, если действовать правильно.
1) Если вы заключили Договор с Турагенством (не с оператором!), заплатили деньги Турагентству, то и возвращать деньги должно Турагенство. В Договоре об этом написано: Туроператор Аккорд не ведет дел напрямую с туристами. (пункт 5 1 2 Договора) Он заключил Договор с Турагенством. И если вам говорят писать жалобы и требовать деньги у Аккорда напрямую, то знайте, что вас обманывают. Турагенту это выгодно и оператору Аккорду тоже. Они так и будут морочить вам голову. Читайте свой договор, пункт 5 1 3 -Деньги за несостоявщийся тур возвращает Турагент.
2)Читайте пункт 8. 4 Договора - Вы имеете полное право отказаться от тура, который перенесли, потому что другие даты вам не подходят, потому что вам предложили тур с ночным переездом (а Вам это не подходит по состоянию здоровья), но главное то, что вам переносят тур. Прочитайте пункт 8.4 - там все это написано. Деньги вам должен вернуть Турагент в полной сумме - 100% без каких либо штрафов. Не позже, чем за 3 дня до начала тура он должен вам сообщить, что тур перенесли для того, чтоб вы могли написать ему Претензию и требовать вернуть всю сумму. В этом пункте 8 4 все это написано. Претензию писать за 3 дня до тура! Это очень важно!
3) Как писать Претензию Турагенству написано в пункте 5 2 4 , все по пунктам указать, как там написано. Фио, адрес, номер договора и т д и описать ситуацию, что мол тур перенесли, а я в другие дни не могу. Потому пишу за три дня как это указано в п 8 4 моего Договора, и требую вернуть всю сумму без каких либо штрафов. Претензию в 2 экземплярах отнести в тот же день Турагенту и на втором вашем экземпляре пусть распишется, что получил такого то чила и поставит печать.
Все. Дальше пусть Турагенство разбирается с оператором, а Вам оно должно вернуть деньги. Если морозятся, то грозите судом Турагенству и тем, что будете требовать компенсацию за моральные убытки.
Dodam jeszcze, że biura podróży od dawna wiedziały, że wycieczka Accord obrzuca turystów za pieniądze, że ma fikcyjne wycieczki, ale nadal je sprzedają. Gdyby przestali sprzedawać swoje trasy, to Accord zniknąłby dawno temu lub zaczęliby uczciwie pracować. I tak długo, jak biura podróży bezwstydnie uczestniczą w tych oszustwach, wszystko to będzie trwać dalej. Większość naszych ludzi nie jest prawnie piśmienna, nie jest przyzwyczajona do zwracania się do prawników, dlatego rozkwitają oszuści.
Еще добавлю, что Турагенства давным давно знают, что Аккорд тур кидает туристов на деньги, что у него фиктивные туры, но продалжают продавать их туры. Если бы они прекратили продавать их туры, то Аккорда бы давно уже не было, либо они начали работать честно. А так, пока Турагенства бессовестно участвуют в этих аферах, все это будет продолжаться и дальше. Наши люди в большинстве юридически не граммотные, к юристам обращаться не привыкли, потому аферисты и процветают.
Pieniądze za wycieczkę można zwrócić, jeśli postąpisz poprawnie.
1) Jeżeli zawarłeś Umowę z Biurem Podróży (nie z operatorem!), wpłaciłeś pieniądze Biuru Podróży, to Biuro Podróży musi je zwrócić. Umowa mówi o tym: Touroperator Accord nie zajmuje się bezpośrednio turystami. (punkt 5 1 2 Umowy) Zawarł Umowę z Biurem Podróży. A jeśli każą ci pisać skargi i żądać pieniędzy bezpośrednio od Accord, to wiedz, że jesteś oszukiwany. Jest to korzystne również dla biura podróży i operatora Accord. W ten sposób cię oszukają. Przeczytaj swoją umowę, paragraf 5 1 3 - Biuro podróży zwraca pieniądze za nieudaną wycieczkę.
2) Przeczytaj paragraf 8. 4 Umowy - masz pełne prawo odmówić wycieczki, która została przełożona, ponieważ inne terminy Ci nie odpowiadają, ponieważ zaoferowano Ci wycieczkę z nocnym przeprowadzką (a to Ci nie odpowiada ze względów zdrowotnych), ale najważniejsze jest to, że trasa jest przesunięta. Przeczytaj paragraf 8.4 - wszystko tam jest napisane. Pieniądze muszą zostać zwrócone przez biuro podróży w całości - 100% bez żadnych kar. Nie później niż 3 dni przed rozpoczęciem wycieczki musi poinformować Cię, że wycieczka została przełożona, abyś mógł napisać do niego Roszczenie i zażądać zwrotu całej kwoty. W tym paragrafie 8 4 wszystko to jest napisane. Napisz roszczenie 3 dni przed wycieczką! To jest bardzo ważne!
3) Jak napisać Roszczenie do Biura Podróży jest napisane w paragrafie 5 2 4, zaznacz wszystko punkt po punkcie, tak jak jest tam napisane. Imię i nazwisko, adres, numer umowy itp. i opisz sytuację, w której mówią, że wycieczka została przełożona, ale nie mogę tego zrobić w inne dni. Dlatego piszę w ciągu trzech dni, jak wskazano w punkcie 8 4 mojej Umowy i żądam zwrotu całej kwoty bez żadnych kar. Zanieś roszczenie w 2 egzemplarzach tego samego dnia do biura podróży i pozwól mu podpisać na drugim egzemplarzu, że otrzymał taki chłód i zapieczętować.
Wszystko. Następnie pozwól Biuru Podróży załatwić sprawę z operatorem, a ono zwróci Ci pieniądze. Jeśli zamarzną, postrasz biuro podróży pozwem i zażądasz odszkodowania za szkody moralne.
Деньги за тур вернуть можно, если действовать правильно.
1) Если вы заключили Договор с Турагенством (не с оператором!), заплатили деньги Турагентству, то и возвращать деньги должно Турагенство. В Договоре об этом написано: Туроператор Аккорд не ведет дел напрямую с туристами. (пункт 5 1 2 Договора) Он заключил Договор с Турагенством. И если вам говорят писать жалобы и требовать деньги у Аккорда напрямую, то знайте, что вас обманывают. Турагенту это выгодно и оператору Аккорду тоже. Они так и будут морочить вам голову. Читайте свой договор, пункт 5 1 3 -Деньги за несостоявщийся тур возвращает Турагент.
2)Читайте пункт 8. 4 Договора - Вы имеете полное право отказаться от тура, который перенесли, потому что другие даты вам не подходят, потому что вам предложили тур с ночным переездом (а Вам это не подходит по состоянию здоровья), но главное то, что вам переносят тур. Прочитайте пункт 8.4 - там все это написано. Деньги вам должен вернуть Турагент в полной сумме - 100% без каких либо штрафов. Не позже, чем за 3 дня до начала тура он должен вам сообщить, что тур перенесли для того, чтоб вы могли написать ему Претензию и требовать вернуть всю сумму. В этом пункте 8 4 все это написано. Претензию писать за 3 дня до тура! Это очень важно!
3) Как писать Претензию Турагенству написано в пункте 5 2 4 , все по пунктам указать, как там написано. Фио, адрес, номер договора и т д и описать ситуацию, что мол тур перенесли, а я в другие дни не могу. Потому пишу за три дня как это указано в п 8 4 моего Договора, и требую вернуть всю сумму без каких либо штрафов. Претензию в 2 экземплярах отнести в тот же день Турагенту и на втором вашем экземпляре пусть распишется, что получил такого то чила и поставит печать.
Все. Дальше пусть Турагенство разбирается с оператором, а Вам оно должно вернуть деньги. Если морозятся, то грозите судом Турагенству и тем, что будете требовать компенсацию за моральные убытки.
Dodam jeszcze, że biura podróży od dawna wiedziały, że wycieczka Accord obrzuca turystów za pieniądze, że ma fikcyjne wycieczki, ale nadal je sprzedają. Gdyby przestali sprzedawać swoje trasy, to Accord dawno by zniknął, albo zaczęliby uczciwie pracować. I tak długo, jak biura podróży bezwstydnie uczestniczą w tych oszustwach, wszystko to będzie trwać dalej. Większość naszych ludzi nie jest prawnie piśmienna, nie jest przyzwyczajona do zwracania się do prawników, dlatego rozkwitają oszuści.
Еще добавлю, что Турагенства давным давно знают, что Аккорд тур кидает туристов на деньги, что у него фиктивные туры, но продалжают продавать их туры. Если бы они прекратили продавать их туры, то Аккорда бы давно уже не было, либо они начали работать честно. А так, пока Турагенства бессовестно участвуют в этих аферах, все это будет продолжаться и дальше. Наши люди в большинстве юридически не граммотные, к юристам обращаться не привыкли, потому аферисты и процветают.