Autor:
Data zakupu usługi: 24 sierpień 2016 Pisemny: 09 wrzesień 2016 |
|
Biuro podróży: Поехали с Нами (Kijów) Typ usługi: пакетный тур |
Absolutnie NIErzetelna firma, która współpracuje z absolutnie NIErzetelną linią lotniczą (YANAIR) touroperatora (JoinUP)!!!
Poleciałem do Turcji, Kemer. Rzeczywiście przy wyborze wycieczki pracownik firmy (Marjana Girich) podał ciekawe informacje o cenach i hotelach. Ale na tym kończą się wszystkie dobre rzeczy, które mogę powiedzieć o firmie...
Wybrałam Hotel Britannia 3* (wybierałam od dłuższego czasu). Na lotnisku w Antalyi przypadkowo usłyszałem, że przedstawiciel JoinUP, który nas spotkał, kazał kierowcy autobusu (przesiadka) zawieźć mnie do hotelu Sefikbey (najtańszy hotel 3*). Ku mojemu oszołomieniu powiedziano, że w Britannia Hotel 3* nie ma miejsc i dlatego mówią, że muszę zostać zabrany do hotelu Sefikbey, chociaż na moim kuponie jest napisane Britannia Hotel 3*. I to wszystkie pytania do strony ukraińskiej!!!
Uznali mnie również za winnego moich roszczeń do firmy „Chodźmy z nami”, że ja, podobnie jak, nie powinienem był jechać do innego hotelu i musiałem do nich zadzwonić (o 6 rano na lotnisku obcego kraju) .. Potem powiedzieli, że spróbują mnie przewieźć do innego, lepszego hotelu. Ale jednocześnie nie oferowali żadnych konkretnych opcji ... W połowie drugiego dnia turecka strona Joinap powiedziała, że jeśli chcę, mogą dowiedzieć się, czy są miejsca w hotelu, w którym kupiłem wycieczkę, a jeśli tak, to mnie tam przetransportują... Biorąc pod uwagę, że podróżowałem tylko 7 nocy, nie chciałem już tracić czasu na wyjaśnianie i przeprowadzkę i zostałem w Sefikbey. I tak jak ja, było kilka rodzin, które Joinup sprowadził do Sefikbey zamiast innych płatnych hoteli.
Lot powrotny to inna historia... Wiedziałem, że to lot czarterowy i może zostać przełożony. ale kupując wycieczkę, powiedziano mi, że wszystkie transfery będą znane dzień przed wyjazdem. Dlatego też, gdy wcześniej dowiedziałam się, że lot jest przesunięty z 14.30 na 17.50 i zostaniemy odebrani z hotelu o 14.00, to tylko mnie ucieszyło. Ale kiedy w tym czasie siedzieliśmy z torbami pod hotelem, zadzwonili i powiedzieli, że lot jest opóźniony o 3 godziny i zostaniemy odebrani około 16.30-17.00. Oczywiście baliśmy się gdzieś iść i zostaliśmy, żeby czekać pod hotelem. O 17.30 okazało się, że lot jest opóźniony o kolejną godzinę i zostaniemy odebrani o 18.00. A na lotnisku okazało się, że lot wcale nie był nawet o 21.40, ale o 23.30 ... A wystartowaliśmy w ogóle po 24.00 ...
Na wszystkie moje oburzenia w firmie „Let's go with us” odpowiadają mi, że za nic nie odpowiadają, sprzedają tylko wycieczkę i wszelkie roszczenia w JoinUP… Powstaje pytanie po co w takim razie są potrzebne i dlaczego sprzedają swoje ubezpieczenie osobno !!!