Autor:
Data zakupu usługi: 07 lipiec 2018 Pisemny: 21 lipiec 2018 |
|
Biuro podróży: Пилон Украина (Kijów) Typ usługi: экскурсионный тур, другие услуги |
W tym roku pojechaliśmy do Czarnogóry za pośrednictwem touroperatora JOIN UP!
W Czarnogórze transfer zapewniła agencja Pilon, za pośrednictwem której rezerwowaliśmy również wycieczki. Po przybyciu na lotnisko zostaliśmy powitani i zabrani dużym autobusem do Budvy, a następnie przesiedliśmy się do minibusa i zabrano nas do willi. Nikt nie dostarczył minibusa z powrotem i musieliśmy iść przez upał z walizkami do miejsca, w którym podjeżdża duży autobus.
Wciąż były nieprzyjemne wrażenia na temat agencji Pilon. Kiedy wybraliśmy się na wycieczkę do Chorwacji, dostaliśmy stary autobus z niedziałającą klimatyzacją. 4 godziny w jedną stronę, w kabinie temperatura +40 wg odczuć można było gotować...
Nasza następna wycieczka z Pylonem odbyła się wzdłuż zatoki Herceg Novinsky z wizytą w niebieskiej jaskini. Organizacja wyprawy była bardzo słaba, kilkakrotnie zmienialiśmy plany, już myśleliśmy, że nie zostaniemy zabrani do jaskini. Ale potem znaleźli łódź i zabrali nas tam.
Kiedy wyjechaliśmy na lotnisko, dostaliśmy ten sam duszny autobus. A co najważniejsze – nikt nie ostrzegł, że lot został odwołany. Zawieziono nas na lotnisko i wyjechaliśmy, nie było naszego lotu, nie podano żadnych informacji. 4 godziny nieskończonego oczekiwania na dusznym lotnisku, gdzie nie ma nawet gdzie usiąść. Rozumiem, że oni to wszystko wiedzieli, po prostu mieli już plany na ten autobus (wycieczki) i nie chcieli przesuwać godziny odjazdu. Inni touroperatorzy przywieźli swoich turystów na lotnisko naszym lotem znacznie później i nie musieli czekać 4 godziny przed odprawą.
Lepiej nie współpracować z agencją Pilon.