Autor:
Data zakupu usługi: 01 kwiecień 2019 Pisemny: 07 sierpień 2019 |
|
Biuro podróży: Пилигрим (Charków) Typ usługi: пакетный тур |
Z pielgrzymem od 2017 roku. Wcześniej wszystko było w porządku, teraz jedno jest jasne - dobrze, dopóki nie zaczniesz mieć problemów, w których nie będzie Ci pomóc.
Tym razem wykupiliśmy wycieczkę do Czarnogóry. Wczesna rezerwacja. Nasz stały już agent Aleksander przygotował dokumenty, zorientowany na koszty, nie ma co do tego pytań. Po przybyciu do willi pokazano nam nasz pokój i absolutnie nie pasował do tego, co kupiliśmy. Zadzwoniliśmy do Aleksandra, powiedział, że wyjaśni wszystko z organizatorem wycieczek Join up, że zarezerwował odpowiedni pokój, ale musimy rozwiązać ten problem z agentem podróży Aleną z imprezy. Alena powiedziała, że nie było błędów z ich strony, a prośba dotyczyła konkretnie pokoju standardowego bez kuchni, gdy przy zakupie wycieczki zaznaczyliśmy, że potrzebujemy dwupokojowego apartamentu, w którym znajduje się sypialnia i salon + kuchnia . Mówiąc to Aleksandrowi, powtórzył jeszcze raz, że łatwiej było wszystko rozwiązać na miejscu i że wszystko zrobił dobrze. W rezultacie po 3,5 godzinach straconego czasu po prostu poszliśmy na spacer i mieliśmy nadzieję, że problem zostanie rozwiązany po naszym powrocie. Kiedy wróciliśmy, wysłano nam wiadomość od organizatora wycieczki „Powiedz chłopakom, że nie ma wolnych pokoi, które chcieli”.
Właściwie to wszystko. Spędziliśmy 10 dni w pokoju, którego nie zarezerwowaliśmy, z pomocy otrzymaliśmy zwrot „Wygodniej będzie zdecydować na miejscu”, nikt nie zwrócił pieniędzy (myślę, że to całkiem logiczne, że dwupokojowy apartament i zwykły dwójka nie mogą kosztować tyle samo), i wreszcie, zanim NIKT NAS NIE PRZEPROSZAŁ.
"Zarezerwowałem wszystko poprawnie." A co to dla nas ma znaczenie, gdybyśmy musieli wydawać prawie dwa razy więcej pieniędzy na jedzenie w kawiarniach/restauracjach…
Jeśli nie zależy Ci na usłudze i jesteś gotowy rozwiązać błędy biura podróży w obcym kraju, możesz skontaktować się tutaj.